Audi 90 quattro (Kis Audi)
2005. március 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.07 @ 147 - 2005.03.13.
8.14 @ 153 - 2005.03.16.
8.62 @ 135 - 2003.05.07.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A Kis Audi újjászületett, komolyabb szívet kapott. Továbbra is 20 szelepes, turbós motor, de jóval erősebb. Kis hátránya is származik ebből, ami az autó két állapota közötti
virtuális versenyből
is jól kiütközik. Kicsit gyengébben rajtol, sokkal könnyebben forgatja el a kerekeket egyesben. Persze így sem rossz rajt ez, sőt!
Viszonylag erős szembeszélben mértünk. Sajnos a következő, már hátszeles futam rajtjánál az egyik féltengely megadta magát.
Reméljük a versenyszezon kezdetéig helyreáll a vas!
fotó 1
_2_
videók a járműről
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!