Honda Integra Type-R (RT)
2005. március 16.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.83 @ 127 - 2005.03.16.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy pörgős Integra. Tudom, mindegyik pörgős, de ez még pörgősebb. 9500 körül vált. (lásd a 3. fotót)
A diagramon jól látható, hogy emiatt nagyobb sebességnél vált, mint a másik 9 másodperces
ITR
.
A rajt nem mondható jónak, bár nem is vészes. Egy egész picivel hamarabb lehetett volna a kettest kapcsolni, de ez végülis nem nagy veszteség.
Sokszor felmerült már kérdésként, így itt is leírom újfent, hogy a váltások utáni tüskék nem a motor valós teljesítményét tükrözik, tehát ez az autó nem 240 lóerős keréken. A kemény kuplungrádobás miatt egy rövid ideig jobban gyorsul az autó, ez okozza a tüskét a grafikonon.
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!