VW Karmann Ghia nitro
Rábaring, 2005. május 22.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.67 @ 157 - 2006.04.08.
8.25 @ 148 - 2005.08.28.
8.79 @ 120 - 2005.05.22.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Amíg nem nézzük meg a grafikont, nem is érti az ember, hogy tud ilyen jó 1/8 mérföldes időt menni ilyen gyenge célvonali sebességgel ez a ritkaság.
Sajnos a mérés alatt -mint oly sokszor- némi problémája akadt a nitrórendszerrel és hármasban egyáltalán nem akart menni az autó. Némi köhécselés után a pilóta elvette a gázt, majd újra padlót nyomott (8 mp-nél) majd fél másodperc mulva ráadta a nitrót is. (Csak 1/4 mérföldes nézetben látszik igazán!)
Így nagyon jól látszik, mekkora "löket" is van ezen a motoron. szívó üzemmódban meglehetősen alacsony fordulaton kb. 80 lóerő körül produkál keréken, a nitró ezen több mint 120 lórerőt dob. Nem a max. teljesítményhez kell hasonlítani a 80-at, hanem közvetelnül a nitró ráadása előtti és utáni értékeket kell nézni.
De nézzük a futam elejét! Félelmetesen jó rajt ez hátsókerékhajtástól, stabil 0.9 g, nagyon jól tapad. Ennél ráadásul tudott jobbat is rajtolni, az első fél másodperc még nem az igazi. A 100 km/h-t pont eléri kettesben, így ez a mutató utal a leginkább az autó képességeire. Nagyon könnyű és erős. Nem méltatlanul nyerte a kategóriáját aznap a Rábaringen.
fotó 1
_2_
videók a járműről
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!