Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
Rábaring, 2005. április 17.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.00 @ 177 - 2008.10.11.
7.27 @ 170 - 2008.09.27.
8.77 @ 154 - 2005.04.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A 10-es időkön felbuzdulva, előástam egy régi, Rábaringen készült mérést a Viperről. Ekkor még kézi váltós volt és központi nitróbefecskendezést használt. A régi, narancs dobozos időmérőrendszer, ami mostanság a Hungaroringen teljesít szolgálatot ezt a futamot
12.47 @ 194
-nek mérte, ami ellentmondásosan tér el a műszeres mérés eredményétől. A műszer magasabb sebességeket rögzített, de mégis a fotocellák által mért ET jobb lett, a log csak hatalmas, 50 centis rollout esetén közelít hozzá.
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy látható, már akkor is igen erős volt a Viper, csak nem tudott vele mit kezdeni. A rajt nem tűnik erősnek, de persze az aszfaltos Rábaring jóval rosszabbul tapad, mint a betonkockás kiskunlacházi kifutó. Ennél jobb 60 lábat aznap csak az összkerekes autók produkáltak!
A nem túl gyors váltás után kettesben hatalmas lyuk tátong, mintha turbós lenne az autó. Hármastól már jobb a helyzet, de itt is tisztán kirajzolódik a hegyes motorkarakterisztika.
Összefoglalva: Közel azonos teljesítménnyel kb. 2 mp-vel ment rosszabbat akkoriban, mint ma.
fotó 1
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!