timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Jeep CJ7
Rábaring, 2005. szeptember 25.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A Jeep sokat fejlődött a tavalyi mérés óta, picit jobban rajtol és sokkal erősebb, főleg féltáv után.
A kompresszoros big block V8 motor immár nitró rendszerrel is fel van szerelve, de az igazi titka nem az ereje, hanem a jó futómű beállítás.
Persze ami ideális a jó rajthoz az nem feltétlenül ideális a jó méréshez. A rázkódás, pattogás miatt elég csúnya a görbe, de a a pontossággal azért nincs gond. Az is kiderült, hogy a nagyobbik 520-as skála is túl kicsi már. (hamarosan javítom)

Ez az első, hivatalosan 9 másodperces 1/4 mérföldes autós futam, amit megmértünk. 9.94 @ 222 km/h volt a hivatalos eredmény, ahogy ez a videón látható is.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!