Super Comp Dragster (Ulrike Golde)
Tököl, 2006. április 16.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
6.52 @ 197 - 2006.04.16.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Még áprilisban, Tökölön mértük Ulrike második futamát. Egészen szép g görbét sikerült kanyarítania.
Akármilyen könnyű is a verda, 1 g-vel gyorsulni 100 km/h-nál az bizony nem semmi.
300 méter után azonban esik a teljesítmény. Versenykörülmények között ez teljesen normális lenne, hiszen a gázállást egy elektronika és egy pneumatikus munkahenger szabályozza, amivel pontosan beállítható a kívánt időeredmény. Versenyen ugyebár nem mehet jobbat mint 8.9. Elvileg egy ilyen bemutató futamon ezt a rendszert nem kellene használnia, de a teljesítménygörbe mégis erre utal. Persze tévedhetnék is. :)
De aztán ott van a tavaly a hockenheim-i Nitrolimpán futott 8.907-es eredménye, ahol nem túl meglepő módon szintén 227 km/h-s célvonali sebességet mértek neki, csakúgy mint én. Szóval? :)
fotó 1
_2_
Az utolsó 3 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
fastcar
válasz erre
előzmények
2006.12.31. 08:39:36
(
26
)
13.17 @ 167
Csak nem a R&T 5-6 évvel ezelötti Kings of the 1/4mi cikkére gondolsz?
Re:
(25)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2006.12.28. 12:34:11
(
25
)
12.88 @ 175
Hat igen, van kamu rendesen.
Amit en lattam TF logot egy 4.5 mp-s futamhoz, tehat egy igen jo eredmenyhez ami tartozott, az 4g, tobb mint 120 meteren at, de utana nagyon meredeken esik, a vegen mar alig gyorsul. (0.5 g alatt)
Fekezesrol nincs meresem, ott csak szoveges inputom alapjan mondom, hogy 5g es afeletti lassulasrol beszelnek.
Ami biztos: 300 km/h-nal 1 ernyo kb. 2g-t tud lassitani. (Ilyet mar mertem: Patriot jet-dragster)
Ebbol kiindulva 500-nal 2 ernyo siman foghat 5g-t is.
Re:
(23)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2006.12.28. 08:46:55
(
23
)
13.76 @ 169
A múltkor azt hallottam az egyik tematikus adó autós-műsorában, hogy a top-fuel-ek rajtnál akár 5g-vel gyorsulnak és a végén 5.5g-vel fékeznek.... ugye ez kicsit túlzás... ?!?!?!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!