Ford Sierra RS Cosworth AWD
2006. augusztus 11.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.90 @ 135 - 2006.08.11.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ez kérem egy komolyan optikázott összkerekes Sierra, ha a fotóról nem lenne egyértelmű! :) De nem csak a külső változott, jelentősen erősebb is a gyárinál.
A rajt egész jó, bár meglehetősen kuplungból "ment", újabb próbára nem is került sor.
Viszont nagyon nagy a turbólyuk, váltások után 1 másodpercig szinte alig gyorsul, pl. 95-ről 100 km/h-ra gyorsítani több mint 6 tizedig tartott. 105-ről 110-re ez a szám csak 4 tized. (A váltás után 94 km/h-ról kezd gyorsítani)
Nagy élvezet lehet, én imádom a turbólyukat. :)
fotó 1
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!