Barkas Super-Sport
Tököl, 2006. szeptember 23.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.46 @ 140 - 2006.09.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Igen, ez valóban egy Barkas. Egy egyedi Barkas karosszéria egy módosított Chevy Corvette alvázon, 5.7 literes tolórudas V8-as motorral, autómata váltóval, drag gumikon. Brutál.
Ez a mért futam volt az autó harmadik negyedmérföldes futama az autó elkészülte óta, de már a másodikon is simán hozta a 12 másodperces eredményt a hivatalos, fotócellás mérés szerint.
A rajt végülis igen jónak mondható, ilyen méretű gumikkal még nem nagyon rajtolt jobbat hátsókerékhajtású autó idehaza. A csodajármű alapját szolgáltató
Corvette
sem.
A váltó valamiért hatalmasakat ránt a váltásokkor, bár a videón is hallatszik igazán a hangosítás miatt, de még a gumikat is elforgatta egy pillanatra 70 km/h-nál, és bár 120-nál már nem csikorogtak a gumik, ott is nagyot rántott.
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 2 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
2007.12.16. 07:52:23
(
916
)
12.25 @ 180
Többnek kell lennie, a súly adatok stimmelnek és a Corvette mérésénél látszik, hogy ott erősebb volt.
Ennél a mérésnél lambda problémáim voltak, az összeszereléskor elfelejtettem, hogy az egyik lambda rossz, Corvette-nél le volt húzva, Barkasnál meg rutinból összeraktam a hibás szenzorral, már ki lett cserélve.
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
2007.12.06. 11:54:58
(
914
)
Kornél, ez még aktuális, vagy már más a teljesítmény.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!