Opel Astra 3.0 V6 (Xawery)
Tököl, 2006. október 22.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.24 @ 160 - 2006.10.22.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Lengyelországból érkezett Tökölre Xawery Mielcarek 3 literes, 24 szelepes szívó motoros Opel Astrájával, és rendesen feladta a leckét az A3 kategória magyar versenyzőinek.
Idehaza, a gyorsulási versenyeken 1-2 Hondán kívül nincs komolyabban húzott szívó motoros autó, így ez különösen érdekes csemege. A leggyorsabb mért szívó motoros autó a timeslip.hu-n! Ráadásul még elsőkerékhajtású is.
A legóvatosabb főtengely-teljesítmény becsléssel is több mint 100 lóerőt talált még a gyárilag kb. 210 lovas motorban. Érdemes megnézni a motortérről készült fotókat, nem egyszerű ez a trombitaerdő.
Természetesen Xawery nemcsak a motorral foglalkozott, a spéci váltó is jelentős szerepet játszik abban, hogy ilyen jól megy, meglehetősen rövidek a fokozatok, így a leadott teljesítmény közel állandó egy adott fokozatban!
Az egyetlen probléma az indulás, ami talán szándékos volt a hajtáslánc kimélése szempontjából.
Gyakorlatilag elindult finoman, kis gázzal, csúsztatott kuplunggal, majd akkor padlózta le, amikor már kb. 20 km/h sebességgel haladt.
De onnantól semmi hiba, nagyon jól tapadt, és a váltások is végig nagyon szépek.
Ez a futam a hivatalos mérés szerint 11.8 körül volt, sajnos pontosan nem tudható, mert a hivatalos eredménylistába ez még nem került fel. A valaha ment legjobb eredményét közvetlenül ez után a mérés után futotta. (11.77)
Készült belsőkamerás felvétel is, ami a versenyről készülő összefoglaló videóban lesz látható. Ütős!
fotó 1
_2_
_3_
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!