timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Renault 5 1.7i turbo
2006. december 02.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy Renault 5 egy Volvo 480 turbóból származó Renault motorral. Ez egy 1.7-es, OHC motor, 8 szeleppel és elektronikus befecskendezéssel.
Sajnos a turbó ami rajt van, túl kicsi egy ekkora motorhoz, kettesben nagyon jól látszik, hogy mekkora teljesítmény veszik el a fordulatszám növekedésével.


válasz erre 2006.12.25. 10:12:56 (13
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Városban jól lehet vele autózni  Mosolyog  

 ave
válasz erre előzmények 2006.12.25. 09:35:07 (12
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A hasznalt nyomashoz kicsi.  Mosolyog
Szep a csucsteljesitmeny, de az, hogy ennyit essen a teljesitmeny a fordulattal az nem tul celszeru.

Van rajta egy egyedi IC is, de a motor stock, amennyire emlekszem. 
Re: (11)

válasz erre 2006.12.25. 09:24:49 (11
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Kicsi ? Mihez képest kicsi ?  Mosolyog
Ennek a motornak a gyári teljesítménye 120lóerő körül van ami max 100whp lehet, de a mérésen 120-130whp-ig is felmegy a teljesítménygörbe. Volt más változtatás is a konfigon vagy csak fel lett tekerve a töltőnyomás ? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!