Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)
2007. február 17.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.74 @ 123 - 2008.08.16.
9.88 @ 123 - 2007.02.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ha jól bírtam követni, ez az autó ugyanaz, mint a korábban mért
VTS
, bár olyan sokat változott, hogy ez nem is kérdés igazán. (2007.04.22: Nem az. Ez egy másik!)
Továbbra is igen jó a rajtja, sőt, az sima utcai gumikkal ez a 0.6g igazán kiváló eredmény. Erősebb lett a motor is (növelt kompesszióviszony, DBilas tengelyek, Syntech chip, stb...)
Szép eredményt produkált, a Hondákat leszámítva a legjobb 1.6-os szívómotoros eredményt futotta a listákon, talán csak a váltási sebességeken lehetne még javítani.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
2007.04.20. 14:06:07
(
148
)
11.80 @ 191
Hy.
Az autó főtengelyen kb olyan 150Le.
Ave , ez az autó nem az az autó amire te gondolsz.
Légyszíves javítsd.
Csak az ő hozzászólásai
Vitya
válasz erre
előzmények
2007.02.22. 10:43:14
(
119
)
sajnos igy volt
viszont azota osszeraktak,es szerintem meg is vette valakit.....
Re:
(118)
Csak az ő hozzászólásai
hobizoli
válasz erre
2007.02.22. 01:05:27
(
118
)
14.93 @ 153
Ez nem ugyanaz az auto, mert az a fekete az ~1 eve kicsiket osszecsukodott.
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
előzmények
2007.02.21. 20:17:23
(
116
)
13.76 @ 169
Tuti van 150 lóerő
Re:
(115)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2007.02.21. 19:34:19
(
115
)
13.40 @ 166
Akkor ez az autó főtengelyen milyen erős? (
Re:
(114)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.02.21. 19:22:45
(
114
)
12.88 @ 175
Ez kereken mert, igen.
A tomeget vagy megmeri a tulaj egy mazsan (MEH, Tuzep, stb...) vagy forgalmi alapjan saccolunk.
Re:
(113)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
2007.02.21. 19:02:00
(
113
)
13.40 @ 166
Nagyon szép erdmény, egy ekkora motortól.
Az ábrán látszik hogy eléri a 120 lóerót is, ez keréken mért teljesítmény?
Hogyan határozzátok meg az autók súlyát?
Csak az ő hozzászólásai
Vitya
válasz erre
2007.02.21. 15:03:00
(
112
)
igy van ez mar nem a fekete,de is volt a tulajdonomba,igaz en nem tudtam vele ilyen idot menni
üdv
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.02.21. 12:35:23
(
111
)
12.88 @ 175
Ok, koszi az infot, majd atirom.
Re:
(110)
Csak az ő hozzászólásai
firewall
válasz erre
2007.02.21. 08:23:04
(
110
)
Szia Ave csak egy javítás nem ugyanaz az autó mert a feketét ha jól emlékszem 2005 évvégén érden totálkárra törték vityának, utána vette ezt a sárgát (aranysárgát) amiből meg tavaly 156 sw lett. Amúgy szép eredmény ahhoz képest, hogy majdnem utcai autónak számít.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!