timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)
2007. február 17.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ha jól bírtam követni, ez az autó ugyanaz, mint a korábban mért VTS, bár olyan sokat változott, hogy ez nem is kérdés igazán. (2007.04.22: Nem az. Ez egy másik!)
Továbbra is igen jó a rajtja, sőt, az sima utcai gumikkal ez a 0.6g igazán kiváló eredmény. Erősebb lett a motor is (növelt kompesszióviszony, DBilas tengelyek, Syntech chip, stb...)
Szép eredményt produkált, a Hondákat leszámítva a legjobb 1.6-os szívómotoros eredményt futotta a listákon, talán csak a váltási sebességeken lehetne még javítani.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre 2007.04.20. 14:06:07 (148
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Hy.
Az autó főtengelyen kb olyan 150Le.
Ave , ez az autó nem az az autó amire te gondolsz.
Légyszíves javítsd. 

válasz erre előzmények 2007.02.22. 10:43:14 (119
sajnos igy volt viszont azota osszeraktak,es szerintem meg is vette valakit..... 
Re: (118)

válasz erre 2007.02.22. 01:05:27 (118
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez nem ugyanaz az auto, mert az a fekete az ~1 eve kicsiket osszecsukodott. 

válasz erre előzmények 2007.02.21. 20:17:23 (116
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Tuti van 150 lóerő  
Re: (115)

válasz erre előzmények 2007.02.21. 19:34:19 (115
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Akkor ez az autó főtengelyen milyen erős? ( 
Re: (114)

 ave
válasz erre előzmények 2007.02.21. 19:22:45 (114
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez kereken mert, igen.

A tomeget vagy megmeri a tulaj egy mazsan (MEH, Tuzep, stb...) vagy forgalmi alapjan saccolunk. 
Re: (113)

válasz erre 2007.02.21. 19:02:00 (113
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nagyon szép erdmény, egy ekkora motortól.
Az ábrán látszik hogy eléri a 120 lóerót is, ez keréken mért teljesítmény?
Hogyan határozzátok meg az autók súlyát? 

válasz erre 2007.02.21. 15:03:00 (112
igy van ez mar nem a fekete,de is volt a tulajdonomba,igaz en nem tudtam vele ilyen idot menni

üdv 

 ave
válasz erre előzmények 2007.02.21. 12:35:23 (111
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ok, koszi az infot, majd atirom. 
Re: (110)

válasz erre 2007.02.21. 08:23:04 (110
Szia Ave csak egy javítás nem ugyanaz az autó mert a feketét ha jól emlékszem 2005 évvégén érden totálkárra törték vityának, utána vette ezt a sárgát (aranysárgát) amiből meg tavaly 156 sw lett. Amúgy szép eredmény ahhoz képest, hogy majdnem utcai autónak számít.  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!