timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Subaru Impreza WRX STI (SR)
2007. április 21.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Immár egyértelműen állíthatjuk, hogy ez az ország leggyorsabb Subaruja. Mi több, amennyire én tudom a 2 literes motorral próbálkozók közül a világon is az első tízben van!
2004 óta minden évben megmérjük legalább egyszer, és mindíg javul. Hát most is. :)
Téli gumikkal, kissé poros aszfalton mértünk, így a rajt nem is lehető legjobb. Igaz a nagyobb tapadás időnként okoz is problémát a versenypályákon. ;)
A teljesítmény kicsit esik a maximális fordulatszámokhoz közelítve, de nem vészes, pláne, hogy olyan rövidek a fokozatok, hogy ez az esés is csak ötödikben látszik igazán, a negyedmérföldes nézetben.
fotó 1

videók a járműről

válasz erre előzmények 2007.04.25. 17:38:10 (197
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Ajjajj, akkor most magyar autóm van? :o  Na sebaj!  
Re: (184)

 ave
válasz erre előzmények 2007.04.25. 09:32:37 (194
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Barkinek feltunhetett, hogy a volt piros auto belulrol szurke lett.

Vigasztaljon az, hogy nagy nehezsegek aran nagy dolgok szulethetnek.  

Azt mar tudod, hogy mi lesz, 1.3 vagy 1.6? 
Re: (191)

 POS
válasz erre előzmények 2007.04.25. 01:06:16 (191
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Ezer bocs, hogy itt válaszolok offtopikba'....
Ave, túl sokat tudsz...
Csak jelezném a társaságnak, hogy élek még és megvagyok ( igaz, sz*rul...). Még mindig nem tudok jósolni időpontot az autóm versenyen indulásáig. Ezért aztán egyszerre vagyok mérges is meg szomorú is. Nem írok mostanság egyik fórumra se, mert általában éjfél után érek haza, aztán meg már nincs kedvem semmihez, de azért elolvasok mindig mindent...
Most már azért vannak reménysugarak, talán egy hónapon belül már újra versenyben a verda.
Mégegyszer bocs az OFFér. Szevasztok!  
Re: (186)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 17:52:07 (187
Felhasználói profil
14.00 @ 157
A francba! A TT-t nem vettem számításba     Ott a pont!!!
Az enyémnek a túlnyomó része még magyar. A sok sallang.  
Re: (184)

 ave
válasz erre előzmények 2007.04.24. 16:58:32 (186
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Eredetileg az egy USA auto volt, ha jol tudom, igaz idokozben csak a tulaj maradt ugyanaz.
De GTI-t magyarorszagon biztos nem csinaltak sosem. 
Re: (185)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 16:55:48 (185
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Na és Mr. Detonator, alias POS?  
Re: (183)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 16:03:28 (184
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Audi TT? Gomb ment 14-en belul... 
Re: (183)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 15:38:52 (183
Felhasználói profil
14.00 @ 157
OFF Az én swiftem magyarnak számít? Mert akkor...... ON 
Re: (179)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 14:30:02 (182
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Szetoffolod a Robi mereset, Te!? Level ment... 
Re: (181)

válasz erre előzmények 2007.04.24. 13:52:26 (181
Felhasználói profil
9.67 @ 241
juteszembe bármikor aktiválhatom a virust az új telcsidben.... 
Re: (178)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!