Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)
2007. április 21.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.66 @ 132 - 2007.11.03.
10.10 @ 125 - 2007.04.21.
10.27 @ 122 - 2006.09.30.
10.50 @ 119 - 2005.06.29.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ismét javult az autó egy picit, igaz csak pár lóerővel lett erősebb. Nincs nagyobb gond a futammal, talán hármas elején volt némi hezitáció, de hamar erőre kapott.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 1 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
2007.04.27. 10:49:42
(
201
)
13.96 @ 163
Köszi ave, hogy mégis felkerült még ezen a héten a mérésem.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!