timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat X 1/9 turbo (Soma)
Kiskunlacháza, 2007. június 09.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egyértelműen a gyorsulási versenyek új sztárja, az 1.6-os 8 szelepes Fiat motoros Bertone.
Két egymást követő versenyen sikerült egy-egy másodpercet javulnia, immár a legjobbja 11.18 @ 200, amivel azért simán az 10 leggyorsabb magyar autó között van.
Hát a mérések között is nagyon elől van, főleg az 1/8 ET és az 0-100 km/h "versenyszámokban" eredményes.
Ez a rajt egyszerűen fenomenális, ráadásul két kerékhajtással! Igaz, a középmotornak köszönhető remek súlyeloszlás és a slick gumik nélkül biztos nem tudna ilyet, de hát így tudja, ez a lényeg.
Látható, hogy a váltások még elég lassúak, ebben az autóban simán benne van egy 10-es negyedmérföld.
(Ez a futam 11.26 @ 198 volt a hivatalos mérés szerint.)
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.06.19. 21:29:59 (400
Felhasználói profil
9.67 @ 241
naaa 
Re: (399)

válasz erre előzmények 2007.06.19. 06:01:37 (399
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ezt is nekem köszönheted 
Re: (398)

válasz erre előzmények 2007.06.18. 23:56:53 (398
Felhasználói profil
10.89 @ 200
szeva Feró!

Én is kiváncsi leszek ,remélem a következő mérésnél má 300le körül lesz keréken.
Tettünk az ügy érdekében ,de a neheze rád vár
Ha már idetaláltál ,akkor itt is köszi a sok közreműködést.Jó progi nélkül sehol nem lennék! 
Re: (397)

válasz erre 2007.06.18. 23:41:40 (397
Hát ez zsíííííírrrrr )   Mostmár igencsak kiváncsi vagyok hol lesz a vége a kis gépnek... 

válasz erre 2007.06.13. 11:57:17 (359
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Soma, nagy gratula a projekthez! Így kell ezt csinálni!
Lehet szívni sokat közben, de a célt nem szabad figyelmen kívül hagyni!
Most jön a legszebb része a melónak, finomítani az apróságokat, meg megőrizni az eddigi elért dolgokat!

Gratula, ügyik voltatok!!! 

 POS
válasz erre 2007.06.12. 16:24:19 (349
Felhasználói profil
11.77 @ 196
Gratulálok!
Megvan a kitartás jutalma  

válasz erre előzmények 2007.06.12. 14:12:14 (341
Felhasználói profil
9.67 @ 241
 
Re: (340)

válasz erre előzmények 2007.06.12. 14:00:14 (340
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Tolass ! 
Re: (339)

válasz erre előzmények 2007.06.12. 12:35:46 (339
Felhasználói profil
9.67 @ 241
kivéve engem 
Re: (336)

válasz erre előzmények 2007.06.12. 12:26:12 (338
Csatlakozom én is a drakulációkhoz

Ha csak RWD autókra szűkítem a listát itt a timeslip-en, és nem vesszük figyelembe azt az 1-2 drag-ot, akkor 1/8-on és 1/4-en is......  
Re: (336)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!