timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic VTI (Pelyvi)
Kiskunlacháza, 2007. június 09.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Közel gyári motor, de az autón van pár érdekes könnyítés, pl. a tetőn nem tapadt meg a mágnes, mint kiderült üvegszálból van.
Nem rossz rajt, de az egyest kicsit túrforgatta. Kettes elején még mindíg tudott kapirgálni a slick gumikkal. Ez volt aznap a legjobb időmérő futama.


válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:31:35 (464
Felhasználói profil
12.17 @ 204
OK.  
Re: (461)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:31:25 (463
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Hja, forgathatod, csak ki tudja meddig? De ha megerősítetted, merevítetted a blokk alját akkor nem szóltam. 
Re: (455)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:31:08 (462
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hidd el, tulforgattad!
Ugyanis meg gyorsul, de mar nem annyira mint fel masodperccel korabban.
Erre elvett gazzal nem kepes egy auto sem.  
Re: (456)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:28:24 (461
Felhasználói profil
13.31 @ 172
majd én jól megdöntöm!!
nyomok egy 1mp-s 60 lábat és kész is!! 
Re: (458)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:21:52 (460
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Csak szépen sorban mindent. Van egy elképzelésem, hogy mit szeretnék, de nem megy minden egyszerre. Most a motor alja rendben van, következő ami nagyon fontos lenne egy normális váltó. 
Re: (459)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:11:33 (459
Felhasználói profil
13.31 @ 172
És a portolás is megvan? 
Re: (455)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:10:36 (458
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Bele kell huzni még nagyon messze a tavalyi idő 12,85 
Re: (455)

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:09:29 (457
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Szerkezet cser és máris lehet 10 ezerig huzatni. 
Re: (456)

válasz erre 2007.06.26. 22:06:46 (456
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ja tényleg, nem túlforgattam az 1-et, hanem meg kell várnom amíg a fordulat visszaesik 8500 alá, mert felette nem tudom berakni 2. be...  

válasz erre előzmények 2007.06.26. 22:03:20 (455
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Csak egyesszám: 1 pár skunk2 pro stage3 tengely volt benne ekkor még, kis kompresszió kevés ennek a tengelynek, semmi más. Most került bele a dugattyú-hajtókar, szóval ha szükséges akár 10000 rpm fölé is elforgathatom

 
Re: (454)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!