Honda Civic VTI (Pelyvi)
Kiskunlacháza, 2007. június 09.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.37 @ 127 - 2007.06.09.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Közel gyári motor, de az autón van pár érdekes könnyítés, pl. a tetőn nem tapadt meg a mágnes, mint kiderült üvegszálból van.
Nem rossz rajt, de az egyest kicsit túrforgatta. Kettes elején még mindíg tudott kapirgálni a slick gumikkal. Ez volt aznap a legjobb
időmérő futama
.
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:31:35
(
464
)
12.17 @ 204
OK.
Re:
(461)
Csak az ő hozzászólásai
higany
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:31:25
(
463
)
13.32 @ 165
Hja, forgathatod, csak ki tudja meddig? De ha megerősítetted, merevítetted a blokk alját akkor nem szóltam.
Re:
(455)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:31:08
(
462
)
12.88 @ 175
Hidd el, tulforgattad!
Ugyanis meg gyorsul, de mar nem annyira mint fel masodperccel korabban.
Erre elvett gazzal nem kepes egy auto sem.
Re:
(456)
Csak az ő hozzászólásai
hondav-tec
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:28:24
(
461
)
13.31 @ 172
majd én jól megdöntöm!!
nyomok egy 1mp-s 60 lábat és kész is!!
Re:
(458)
Csak az ő hozzászólásai
Pelyvi
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:21:52
(
460
)
11.34 @ 186
Csak szépen sorban mindent. Van egy elképzelésem, hogy mit szeretnék, de nem megy minden egyszerre. Most a motor alja rendben van, következő ami nagyon fontos lenne egy normális váltó.
Re:
(459)
Csak az ő hozzászólásai
hondav-tec
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:11:33
(
459
)
13.31 @ 172
És a portolás is megvan?
Re:
(455)
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:10:36
(
458
)
12.17 @ 204
Bele kell huzni még nagyon messze a tavalyi idő 12,85
Re:
(455)
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:09:29
(
457
)
12.17 @ 204
Szerkezet cser és máris lehet 10 ezerig huzatni.
Re:
(456)
Csak az ő hozzászólásai
Pelyvi
válasz erre
2007.06.26. 22:06:46
(
456
)
11.34 @ 186
Ja tényleg, nem túlforgattam az 1-et, hanem meg kell várnom amíg a fordulat visszaesik 8500 alá, mert felette nem tudom berakni 2. be...
Csak az ő hozzászólásai
Pelyvi
válasz erre
előzmények
2007.06.26. 22:03:20
(
455
)
11.34 @ 186
Csak egyesszám: 1 pár skunk2 pro stage3 tengely volt benne ekkor még, kis kompresszió kevés ennek a tengelynek, semmi más. Most került bele a dugattyú-hajtókar, szóval ha szükséges akár 10000 rpm fölé is elforgathatom
Re:
(454)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!