timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan Primera GT (Leon)
2007. május 31.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Kicsit elóvatoskodott rajt, de akkor sem lett sokkal jobb a rajt, ha végig pörgette az egyest. A teljesítménygörbe viszont szép. Hármas pont nem volt elég a célig, ezt a 1/4 mérföldes célvonali kicsit meg is sinylette.fotó 1

válasz erre előzmények 2007.11.01. 07:14:47 (663
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Akkor Leonnak 18% a vesztesége ezek szerint ha 1,23 -s szorzóval szorzunk.Az meg hihető. 
Re: (485)

 ave
válasz erre előzmények 2007.07.02. 18:34:25 (485
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A forditott iranyban ez nagyobb szazalek.

ertsd pl:
133 loeros motor 15% veszteseggel kereken 113 loeros.
113 loeros merest * 1.18-al szorozva kapod a 133-at vissza.

Egyebkent szerintem ez a saccolgatas csak saccolgatas akarmilyen tudomanyos alapon is csinaljuk. 
Re: (482)

válasz erre előzmények 2007.07.01. 20:49:41 (484
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lehet, hogy Ave-nak ez a tapasztalati"együtthatója", akkor nem vitázom. Ezesetben viszont már nem csak a hajtáslánci veszteségek, hanem a menetellenállások is benne vannak, viszont azt meg így nehéz megmondani, mert az autónként jelentösen változik. 
Re: (483)

válasz erre előzmények 2007.07.01. 20:31:02 (483
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Hmm, nekem Ave mondott 23-at, de akkor lehetséges, hogy valamit félreértettem. 15-tel számolva igen karcsú  
Re: (482)

válasz erre előzmények 2007.07.01. 19:25:35 (482
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Elsökerékhajtásnál nem szoktak 23%-kal számolni hajtáslánci veszteségként, inkább csak 15-tel, hátsónál 20-szal és összkeréknél olyan 25-30-cal. 
Re: (480)

válasz erre előzmények 2007.07.01. 16:40:25 (481
Felhasználói profil
13.82 @ 161
Ha enyire tudod, hogy 23% a veszteséged a hajtásláncon akkor igen tökéletesen számolsz Amúgy inkáb sac/kb 
Re: (480)

válasz erre előzmények 2007.07.01. 11:57:01 (480
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Én is szeretlek

Amúgy jah, valami nem teljesen kerek még az autóval, de legalább a gyári lovakat tudja, ez is valami (Amúgy ha nagyon úgy számolod van az 151 ló is :P vagy én számolok valamit rosszul? 123x1,23?  ) 
Re: (479)

válasz erre előzmények 2007.06.29. 19:13:46 (479
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nissan+Leon hadd legyen 25% veszteség, nem akarom elkeseríteni szegényt  
Re: (478)

válasz erre előzmények 2007.06.29. 18:21:00 (478
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Túl jóindulatú vagy ! 
Re: (477)

válasz erre előzmények 2007.06.29. 08:04:56 (477
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szépen hozza a gyári 150 LE teljesítményt, nem gondoltam volna  
Re: (476)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!