Nissan Primera GT (Leon)
2007. május 31.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
10.89 @ 112 - 2007.11.03.
11.09 @ 110 - 2007.05.31.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Kicsit elóvatoskodott rajt, de akkor sem lett sokkal jobb a rajt, ha végig pörgette az egyest. A teljesítménygörbe viszont szép. Hármas pont nem volt elég a célig, ezt a 1/4 mérföldes célvonali kicsit meg is sinylette.
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 07:14:47
(
663
)
15.97 @ 139
Akkor Leonnak 18% a vesztesége ezek szerint ha 1,23 -s szorzóval szorzunk.Az meg hihető.
Re:
(485)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.07.02. 18:34:25
(
485
)
12.88 @ 175
A forditott iranyban ez nagyobb szazalek.
ertsd pl:
133 loeros motor 15% veszteseggel kereken 113 loeros.
113 loeros merest * 1.18-al szorozva kapod a 133-at vissza.
Egyebkent szerintem ez a saccolgatas csak saccolgatas akarmilyen tudomanyos alapon is csinaljuk.
Re:
(482)
Csak az ő hozzászólásai
fastcar
válasz erre
előzmények
2007.07.01. 20:49:41
(
484
)
13.17 @ 167
Lehet, hogy Ave-nak ez a tapasztalati"együtthatója", akkor nem vitázom. Ezesetben viszont már nem csak a hajtáslánci veszteségek, hanem a menetellenállások is benne vannak, viszont azt meg így nehéz megmondani, mert az autónként jelentösen változik.
Re:
(483)
Csak az ő hozzászólásai
Leon
válasz erre
előzmények
2007.07.01. 20:31:02
(
483
)
16.10 @ 139
Hmm, nekem Ave mondott 23-at, de akkor lehetséges, hogy valamit félreértettem. 15-tel számolva igen karcsú
Re:
(482)
Csak az ő hozzászólásai
fastcar
válasz erre
előzmények
2007.07.01. 19:25:35
(
482
)
13.17 @ 167
Elsökerékhajtásnál nem szoktak 23%-kal számolni hajtáslánci veszteségként, inkább csak 15-tel, hátsónál 20-szal és összkeréknél olyan 25-30-cal.
Re:
(480)
Csak az ő hozzászólásai
Gordi
válasz erre
előzmények
2007.07.01. 16:40:25
(
481
)
13.82 @ 161
Ha enyire tudod, hogy 23% a veszteséged a hajtásláncon akkor igen tökéletesen számolsz
Amúgy inkáb sac/kb
Re:
(480)
Csak az ő hozzászólásai
Leon
válasz erre
előzmények
2007.07.01. 11:57:01
(
480
)
16.10 @ 139
Én is szeretlek
Amúgy jah, valami nem teljesen kerek még az autóval, de legalább a gyári lovakat tudja, ez is valami
(Amúgy ha nagyon úgy számolod van az 151 ló is :P
vagy én számolok valamit rosszul? 123x1,23? )
Re:
(479)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
előzmények
2007.06.29. 19:13:46
(
479
)
11.90 @ 206
Nissan+Leon hadd legyen 25% veszteség, nem akarom elkeseríteni szegényt
Re:
(478)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.06.29. 18:21:00
(
478
)
12.13 @ 183
Túl jóindulatú vagy !
Re:
(477)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
előzmények
2007.06.29. 08:04:56
(
477
)
11.90 @ 206
Szépen hozza a gyári 150 LE teljesítményt, nem gondoltam volna
Re:
(476)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!