Ford Thunderbird SC
2007. július 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.48 @ 119 - 2007.07.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
3.8 liter, V6, kompresszor, papíron 230 lóerő, ezt túl is teljesíti. A puha automata váltóval nem nagyon lehet gumit füstölni rajtnál, szép egyenletes a gyorsulás, de nem túl intenzív.
fotó 1
_2_
Az utolsó 5 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.08.01. 14:26:52
(
490
)
10.92 @ 200
Nem rossz ez. V8-as user-ek altal meg ne hagyd magad terorizalni, nem olyan gyorsak azok...
Re:
(489)
Csak az ő hozzászólásai
Schmidi
válasz erre
előzmények
2007.08.01. 14:19:18
(
489
)
Köszi
Lesz ez még jobb is, van pár buta megoldás benne gyárilag, pl. az intercooler elhelyezése (lásd második fotó), a motortérben a vízhűtő mellett. A mérés napján is jó meleg volt, szerintem az ég világon semmit nem hűtött a cooler így...
Re:
(487)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2007.08.01. 13:45:40
(
488
)
12.25 @ 180
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0489&car2=0031&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=all
Igaz itt váltó és gyújtás problémám volt, de akkor is, V8 vs V6!!
Re:
(486)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
2007.08.01. 13:41:21
(
487
)
12.25 @ 180
Ez nem rossz eredmény, gratulálok!!!
Csak az ő hozzászólásai
Schmidi
válasz erre
2007.08.01. 08:44:57
(
486
)
Köszönöm a mérést Ave, kb. azt hozta amit vártam.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!