Fiat Punto 1.2 8v (Garga)
2007. július 12.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
12.84 @ 89 - 2007.07.12.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Az alapmotor, apróbb módosításokkal. Sajnos a negyed mérföld nem fért bele a 19 másodpercbe, ezért nem látszik, de megmértük, rollout nélkül
20.14 @ 108 km/h jött ki.
Az erő hiánya már egyesben is megmutatkozik, nem nagyon akart elkaparni, a teljesítménygörbe már majdnem ugyanazt mutatja, mint a következő fokozatban. A különbség a motor tehetetlenségéből adódik, mivel egyesben jóval gyorsabban kell a fordulatszámnak növekednie -nagyobb a gyorsulás- így nagyobb teljesítmény veszik el, mint a további fokozatokban.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 4 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ESI
válasz erre
előzmények
2007.08.06. 16:03:14
(
501
)
14.84 @ 149
Ezzel egybevág Yasec mondása is: Szép az, ami gyorssá tesz
Re:
(500)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2007.08.06. 12:01:22
(
500
)
13.76 @ 169
"Az a baj, hogy az autók csúnyák, vagy szépek és lomhák"
....KFT után szabadon
Csak az ő hozzászólásai
cacho
válasz erre
előzmények
2007.08.06. 09:22:24
(
499
)
14.39 @ 154
De a carstyling adatlapon a "teljesítmény: kb 80 le" elég érdekes a kerékre letett 45 lóerő tükrében
Jó nagy a hajtáslánci veszteség
Ráadásul a gyári adat 0-100-ra 14,3s. Ezt persze biztos hátráltatja a nagyobb kerék, de a 80 paripának ezt kompenzálnia kéne
Re:
(498)
Csak az ő hozzászólásai
Baltus E-28
válasz erre
2007.08.06. 00:16:25
(
498
)
16.36 @ 135
Azért az a 0,5 g nem is olyan rosz.
Amúgy ebbe a kasztniba csináltak még 8 szelepest?
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!