Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)
Tököl, 2007. augusztus 18.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
6.39 @ 198 - 2011.09.24.
7.34 @ 181 - 2009.09.26.
7.72 @ 176 - 2008.06.14.
8.35 @ 158 - 2007.08.18.
9.76 @ 128 - 2005.11.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Immár nem a gyári 1.6-os, hanem egy szépen megépített 2.1 literes 16 szelepes turbós Zetec motor hajtja a kis Fiestát. A motor teljesítménye gyakorlatilag megduplázódott, bár a jelleggörbéje még most sem az igazi, úgy fest mind kettesben, mind hármasban túl lett forgatva. Sőt, ha nagyon megnézem még az egyes is, egy picit. Talán túl szűk az ideális fordulatszámtartomány.
Az első mérés rajtja nem volt az igazi, csak 0.66g körül húzott, de némi fejmosás után a megfelelő gumimegmelegítés előhozta a plusz tapadást.
Igen szép 1.9-es 60 lábat húzott a hivatalos mérés szerint, a 11-es időhöz sem hiányzott sok, legközelebb biztosan meglesz. (12.079 @ 202 a hivatlos eredmény)
fotó 1
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 20:48:51
(
558
)
13.40 @ 166
Nagyon komoly a gép és nagyon komoly az idő, már most is.
Az hogy 130 ló volt és ez lett ahoz külön grat.
A 60 láb is nagyon jó, 1.9, nem semmi.
Re:
(534)
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 14:39:30
(
557
)
Azt szerintem mindenki
Re:
(556)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 14:30:14
(
556
)
9.67 @ 241
nekem sincs
pedig hogy várom a koe videot...
Re:
(555)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 14:27:38
(
555
)
9.78 @ 238
nem,mert nincsen még videom
Re:
(554)
Csak az ő hozzászólásai
Ejzi
válasz erre
2007.08.23. 13:45:01
(
554
)
14.07 @ 160
A britteknek mutattad már?
Csak az ő hozzászólásai
KulinPapa
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 13:05:25
(
553
)
A fokolást pontosan meg tudom mondani majd neked. Csak majd kell hozzá millió adat. Megbeszéljük majd. De azért más dolog is szerepet játszi a teljesítményvesztésben.
Re:
(551)
Csak az ő hozzászólásai
Spoon
válasz erre
2007.08.23. 12:58:11
(
552
)
Na vééééégre, má vártam
A kraft már megvan, már csak hajtás kéne
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 12:54:21
(
551
)
9.78 @ 238
ezek szívó tengelyek,elméletileg a specifikációk alapján van beállítva,de gondoltam rá hogy bekésleltetem a kipuff tengelyt mert ott a hiba szerintem.
Re:
(550)
Csak az ő hozzászólásai
SRobi
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 12:26:02
(
550
)
10.87 @ 209
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal később, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levő tengelyre értendők, de az irány ez!
Re:
(547)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.08.23. 12:24:54
(
549
)
9.67 @ 241
vecsés felé pöcsi
Re:
(547)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!