Renault 5 GT turbo (fehérke)
Tököl, 2007. augusztus 18.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.69 @ 144 - 2007.08.18.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Fehérkének még egy mérése sem került fel a listára, mert sosem sikerült egyetlen tökéletes futamot sem produkálnom. Ebben sok minden közrejátszott, nem volt jó váltom, kopott volt a gumim, stb, hengerfejes a motor, stb.
Az augusztusi
EESLC
-re sikerült egy pár alig használt Matador slicket szereznem, amivel végre ismét olyat rajtolt az autó, amihez több éve nem volt szerencsém. A felújított váltó is tudta a dolgát, bár még nem is nagyon mertem durvulni vele.
A motort a versenyzéstől már visszavonult
piros
autómból tettem át erre az alkalomra. Igaz már elég kopott állapotban van, de azért még megy.
A harmadik közepétől látszik is, hogy nincs minden rendben, de azért csak sikerült egy 12.88-at futni a hivatalos mérés szerint.
Jobbat sajnos már nem fog már futni, ugyanis összetörték. :(
fotó 1
_2_
_3_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 19:08:27
(
593
)
9.78 @ 238
ja az 13+1
Re:
(592)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 19:08:06
(
592
)
9.78 @ 238
totó????????
Re:
(591)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 19:05:54
(
591
)
12.88 @ 175
De vajon miert? 13:1 mondd valamit?
Re:
(590)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
2007.09.19. 18:33:39
(
590
)
9.78 @ 238
ave:
jol l átom esik a teljesítményed magas fordulaton????
ejnye
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 16:12:10
(
589
)
12.88 @ 175
Szvsz 350-400-tol felfele, de nem vagyok nepper.
Re:
(588)
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
2007.09.19. 15:33:27
(
588
)
Nem volt egy rossz autó, sőt!
Tudtok esetleg valahol ilyet, kb. mennyi mst egy ilyen? (renuault 5 gt turbo-t, gyári)
Csak az ő hozzászólásai
szilvi5
válasz erre
2007.09.19. 14:14:26
(
587
)
13.51 @ 158
Virtuális versenyben összeraktalak magaddal, amikor 3 éve Santa Podon voltál. Most sikerült idehaza megelőznöd az akkori autódat, bár féltávnál még a ragacsos pálya volt előnyösebb, azán kijött az a plusz 15-20LE.
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 13:05:46
(
586
)
12.88 @ 175
Egyelore nincs fejlemeny.
Annyira nincs osszetorve valoban.
De azert meggyurodott a tuzfal is rendesen, szoval ez nem lesz mar az igazi.
De ugye mondtam azt is, meg a multkor, hogy lehet megszuntetem a ketautosdit. Lesz egy kellemes, remelhetoleg tartos piroska, es kesz. Majd akkor lesz rendes versenyautom, amikor tenyleg telik ra, de az tenyleg gyors lesz.
Majd meglatjuk, meg nem dontottem el.
Re:
(585)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 11:47:23
(
585
)
10.72 @ 207
Valami fejlemény?
Kárszemle megvolt?
Hidd el nincs annyira összetörve, bár való igaz ha csak egy kasztni kell, lehet érdemesebb azt meglépni és lehet olcsóbban is kijössz.
Re:
(584)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 11:34:48
(
584
)
12.88 @ 175
Ugy fest, hogy igen.
Re:
(582)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!