Tatra drag ("Űrszekér")
Rábaring, 2007. szeptember 29.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.34 @ 130 - 2007.09.29.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A Rábaring állandó felvidéki résztvevője a léghűtéses Tatra V8 motoros csőrös szöcske. Igazi kuriózum, a komoly dragokra hajazó felépítéssel és külsővel.
A tapadással vannak gondok, túl sok van belőle.
Az erejéhez képest legalábbis. Persze így is egész szép ez a rajt és tudott ennél (
hivatalos mérés
) sokkal
jobbat
is a kisebb gumikkal. (2.04 vs 1.88 60', 13.89 vs 13.33)
Egyébként meglepően nehéz is az autó, 800kg a söfőrrel együtt. A motorról elfelejtettem megkérdezni hány köbcentis, de ha máshonnan nem, a nevezési lapról kiderül. Azt megtudtam, hogy kb. 170 lóerős papíron és ezt a hajtáslánci veszteség saccolása alapján tudja is.
Mint megtudtam, az "Űrszekér" elnevezés a korábbi, Skoda motoros szöcskére vonatkozott csak, ennek még igazából nincs neve.
fotó 1
Az utolsó 1 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
2007.10.08. 22:10:07
(
608
)
Szerintem némi fejlesztéssel lesz ez még sokkal jobb is!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!