timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)
2007. november 03.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Kapott egy nagyobb turbót, egy nagyobb pillangószelepet, és a kifpufogórendszer is változott egy picit. Nagyon szép javulás, erőből nincs hiány.
A tapadás sem rossz a Toyo Proxes gumikon, talán az első másodperben lehetett volna fogni még egy kis időt egy keményebb megindulással.
A nagyobb fokozatokban jól látszik, hogy a nyomatékot szépen megtartja a teljes fordulatszámtartományon, nem esik jelentősen a gyorsulás egy adott fokozaton belül.
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2007.11.19. 21:52:16 (885
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Akkor mégjobb 
Re: (882)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 21:20:22 (884
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azért kellemes csalódás ért engem is ,amikor megláttam az eredményed,mert nem néztem volna ki belőlle ott,hogy 180 paci benne van! Gratulálok hozzá,szép eredmény! 
Re: (882)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 21:17:54 (883
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szerintem 185-190 
Re: (882)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 21:11:29 (882
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Ha jól értékelem most olyan 180 Le körül lehet főtengelyen!?
Sokkal többet már nem is szeretnék

 
Re: (881)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 20:56:38 (881
Felhasználói profil
10.72 @ 207
időn még lehet javitani, erőben már sokat nem
(nagyon titokzatos vagy DDDDDDD) 
Re: (880)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 20:23:07 (880
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Könnyen lehet,h innentől már nehezebb lesz fejlődni...
Még pár ötletem van azért...
Kiváncsi vagyok azok hogy sülnek el...
 
Re: (878)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 19:17:42 (879
Felhasználói profil
16.76 @ 134
Gratulálok én is!!csak így tovább!! 
Re: (878)

válasz erre előzmények 2007.11.19. 19:11:33 (878
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Na udv a klubban.
Lassan te is elérted azt ahonnan már nehézkes a továbblépés, vagy inkább költséges?  
Re: (875)

válasz erre 2007.11.19. 19:02:54 (877
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Van erő bőven, szép eredmény, grat.
Egy jó gumi és 13-mas idő. 

válasz erre 2007.11.19. 18:50:51 (876
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Hali! Nem semmi javulás szépen csendben. :-) Elég kemény eredmény tényleg, le a kalappal előtte. tervezel még mást is? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!