Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)
2007. november 03.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.66 @ 132 - 2007.11.03.
10.10 @ 125 - 2007.04.21.
10.27 @ 122 - 2006.09.30.
10.50 @ 119 - 2005.06.29.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Kapott egy nagyobb turbót, egy nagyobb pillangószelepet, és a kifpufogórendszer is változott egy picit. Nagyon szép javulás, erőből nincs hiány.
A tapadás sem rossz a Toyo Proxes gumikon, talán az első másodperben lehetett volna fogni még egy kis időt egy keményebb megindulással.
A nagyobb fokozatokban jól látszik, hogy a nyomatékot szépen megtartja a teljes fordulatszámtartományon, nem esik jelentősen a gyorsulás egy adott fokozaton belül.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 21:52:16
(
885
)
13.96 @ 163
Akkor mégjobb
Re:
(882)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 21:20:22
(
884
)
15.97 @ 139
Azért kellemes csalódás ért engem is ,amikor megláttam az eredményed,mert nem néztem volna ki belőlle ott,hogy 180 paci benne van! Gratulálok hozzá,szép eredmény!
Re:
(882)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 21:17:54
(
883
)
10.72 @ 207
szerintem 185-190
Re:
(882)
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 21:11:29
(
882
)
13.96 @ 163
Ha jól értékelem most olyan 180 Le körül lehet főtengelyen!?
Sokkal többet már nem is szeretnék
Re:
(881)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 20:56:38
(
881
)
10.72 @ 207
időn még lehet javitani, erőben már sokat nem
(nagyon titokzatos vagy
DDDDDDD)
Re:
(880)
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 20:23:07
(
880
)
13.96 @ 163
Könnyen lehet,h innentől már nehezebb lesz fejlődni...
Még pár ötletem van azért...
Kiváncsi vagyok azok hogy sülnek el...
Re:
(878)
Csak az ő hozzászólásai
tasman
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 19:17:42
(
879
)
16.76 @ 134
Gratulálok én is!!csak így tovább!!
Re:
(878)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2007.11.19. 19:11:33
(
878
)
10.72 @ 207
Na udv a klubban.
Lassan te is elérted azt ahonnan már nehézkes a továbblépés, vagy inkább költséges?
Re:
(875)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
2007.11.19. 19:02:54
(
877
)
13.40 @ 166
Van erő bőven, szép eredmény, grat.
Egy jó gumi és 13-mas idő.
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
2007.11.19. 18:50:51
(
876
)
14.63 @ 151
Hali! Nem semmi javulás szépen csendben. :-) Elég kemény eredmény tényleg, le a kalappal előtte. tervezel még mást is?
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!