timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
2008. április 05.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Eddig nem tettem fel olyan mérést egy adott járműről, aminek már van az újnál jobb mért eredménye. De mindent el kell kezdeni valahol.
Ezúttal szemerkélő esőben mértünk, utcai gumikon, így hiába a jelentősen nagyobb teljesítmény, az időeredmények rosszabbak lettek.
Immár 200 keréklóerő felett jár és ezt a használt fordulatszám tartományban végig tudja, szép eredmény. A legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az első 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (13.25 @ 171)
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

 ave
válasz erre előzmények 2008.04.16. 21:39:48 (944
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Irtam hogy "Ezúttal szemerkélő esőben mértünk, utcai gumikon"
A repteri betonon, slick gumikon meg 13.2-t ment legutoljara.
Ennyit segit a jobb palya es a jobb gumi. 
Re: (943)

válasz erre előzmények 2008.04.16. 20:56:07 (943
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az első 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (13.25 @ 171)"

Mivel itt meg 13,25 van,és írod hogy 12 meglesz,azért nem értettem a diagrammon miért 14,25 van... 
Re: (939)

 ave
válasz erre előzmények 2008.04.14. 21:03:59 (939
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mert annyit ment.     Nem ertem, vegulis mi a gond?
Ne feledd, hogy azt irtam is, hogy a korabbi futama jobb volt, igy a listazasban a 14.04-es tavalyi eredmeny latszik. 
Re: (938)

válasz erre 2008.04.14. 20:29:41 (938
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Lehet én vagyok hülye,de nekem 14,25-öt ír ki a diagrammon.Miért? 

válasz erre előzmények 2008.04.12. 19:44:41 (932
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Lehet ezen még javítani 
Re: (929)

válasz erre előzmények 2008.04.10. 10:23:50 (929
Felhasználói profil
12.90 @ 171
azért még a váltásokon lehetne javitani 
Re: (927)

válasz erre előzmények 2008.04.08. 17:52:11 (927
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Ave: Köszi, hogy ilyen hamar feltetted.  
Örülök, hogy végre nem  csökken a teljesítmény.
Köszönöm  mindenkinek az elismerő szavakat, a segítséget meg Sanyi00-nak meg Robi-kának.  
 
Re: (924)

válasz erre 2008.04.07. 20:40:56 (924
Felhasználói profil
10.72 @ 207
na kéremszépen, erre a teljesitmélnyre azt mondom nem szar
Grat. 

válasz erre 2008.04.07. 17:15:17 (923
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Gratuálok én is.Nagyon erős az autó. Drukkolok a 12-es időhöz. Nem esik a teljesítmény,nagyon király. Már csak a pszichikai hadviselésen kell javítani))

 

válasz erre előzmények 2008.04.07. 17:12:44 (922
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mindenféle kipakolás nélkül kb annyi, de ez csak hasraütés szerű szám. A héten leméretjük a pontosság kedvéért.
A múltkori mérésnél 1070re tartottuk, és akkor nem volt benne hátsülés, meg semmi.  
Re: (920)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!