Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
2008. április 05.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.77 @ 144 - 2008.04.20.
9.29 @ 136 - 2007.11.03.
9.62 @ 138 - 2008.04.05.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Eddig nem tettem fel olyan mérést egy adott járműről, aminek már van az újnál jobb mért eredménye. De mindent el kell kezdeni valahol.
Ezúttal szemerkélő esőben mértünk, utcai gumikon, így hiába a jelentősen nagyobb teljesítmény, az időeredmények rosszabbak lettek.
Immár 200 keréklóerő felett jár és ezt a használt fordulatszám tartományban végig tudja, szép eredmény. A legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az első 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (
13.25 @ 171
)
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.04.16. 21:39:48
(
944
)
12.88 @ 175
Irtam hogy "Ezúttal szemerkélő esőben mértünk, utcai gumikon"
A repteri betonon, slick gumikon meg 13.2-t ment legutoljara.
Ennyit segit a jobb palya es a jobb gumi.
Re:
(943)
Csak az ő hozzászólásai
radics1
válasz erre
előzmények
2008.04.16. 20:56:07
(
943
)
10.97 @ 200
"legközelebb megmérjük versenyen is, ahol talán meglesz az első 12 mp-s futama is, elég közel jár már hozzá. (13.25 @ 171)"
Mivel itt meg 13,25 van,és írod hogy 12 meglesz,azért nem értettem a diagrammon miért 14,25 van...
Re:
(939)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.04.14. 21:03:59
(
939
)
12.88 @ 175
Mert annyit ment.
Nem ertem, vegulis mi a gond?
Ne feledd, hogy azt irtam is, hogy a korabbi futama jobb volt, igy a listazasban a 14.04-es tavalyi eredmeny latszik.
Re:
(938)
Csak az ő hozzászólásai
radics1
válasz erre
2008.04.14. 20:29:41
(
938
)
10.97 @ 200
Lehet én vagyok hülye,de nekem 14,25-öt ír ki a diagrammon.Miért?
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2008.04.12. 19:44:41
(
932
)
11.80 @ 191
Lehet ezen még javítani
Re:
(929)
Csak az ő hozzászólásai
Pityukaaa
válasz erre
előzmények
2008.04.10. 10:23:50
(
929
)
12.90 @ 171
azért még a váltásokon lehetne javitani
Re:
(927)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2008.04.08. 17:52:11
(
927
)
11.80 @ 191
Ave: Köszi, hogy ilyen hamar feltetted.
Örülök, hogy végre nem csökken a teljesítmény.
Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat, a segítséget meg Sanyi00-nak meg Robi-kának.
Re:
(924)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
2008.04.07. 20:40:56
(
924
)
10.72 @ 207
na kéremszépen, erre a teljesitmélnyre azt mondom nem szar
Grat.
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
2008.04.07. 17:15:17
(
923
)
13.96 @ 163
Gratuálok én is.Nagyon erős az autó. Drukkolok a 12-es időhöz. Nem esik a teljesítmény,nagyon király.
Már csak a pszichikai hadviselésen kell javítani
))
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2008.04.07. 17:12:44
(
922
)
12.56 @ 175
Mindenféle kipakolás nélkül kb annyi, de ez csak hasraütés szerű szám. A héten leméretjük a pontosság kedvéért.
A múltkori mérésnél 1070re tartottuk, és akkor nem volt benne hátsülés, meg semmi.
Re:
(920)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!