Renault 5 GT turbo (Gianni Santi)
Tököl, 2008. április 20.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.72 @ 163 - 2008.04.20.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Mikor láttam a KoE előregisztrációt már kezdtem is fenni a fogam Gianni autójának megmérésére.
Ismertem az autót, már élőben is láttam egy évvel korábban, így tudtam kb. mire számíthatok mérésügyileg. A nyelvi nehézségeket is sikerült leküzdeni, végülis 4 futamot mértünk, ebből egy borzasztóan sikerült, a gyújtás kimaradt 1-2 hengerben. Az itt látható harmadik próba viszonylag jól sikerült, de másnap ennél is sokkal jobbakat futott. Ez a futam a hivatalos mérés szerint
12.28 @ 202
km/h volt, de vasárnap
12.005 @ 207
-tel az első helyen jutott a stock street kategória
döntőjébe
.
Az autóról pár szót. Ugyanaz az 1.4-es 8 szelepes, karburátoros OHV motor van ebben is, mint az én autómban, csak egy meglehetősen nagy nitrólökettel megspékelve. Pontosabban kettővel, melyek külön kapcsolhatóak.
Beszéljünk a konkrét futamról is. A Toyo R888-as gumikat Gianni forgásiránnyal szemben használja.
A grafikont elnézve ez nem tűnik egy jó megoldásnak, borzaszóan nincs tapadása, egészen 140-ig csak kapirgál. A váltások gyorsak, de kettesben látszik, hogy van egy kis felfutás a gyorsulásban. Hármasban remekül húz, de négyesben nem volt az igazi, kicsit visszaesik a teljesítmény. A második futamban nem volt gond, akkor 208 km/h fölé tudott gyorsulni, viszont a rajtot nagyon elrontotta.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 4 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
baroner
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 13:21:39
(
2151
)
11.13 @ 218
Hello guys it's a bit that does not follow you, but next year I will come to do a race in your own, you have a good track! Hello everyone, and aggiornatemi on your dates
Re:
(964)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2008.04.22. 17:10:14
(
964
)
13.40 @ 166
"Majd rakerdezek konkretan, hogy is van."
Oké köszi szépen, ha nem gond, mert érdekelne.
Ilyenről még nem is halottam és foglalkoztat a dolog már régóta, csak kéne hozzá motorbelső.
De ez az autó tökéletesen működött, volt egy féltengely törés, de az más.
Látszott hogy nagyot dobott rajta a nitró, az pedig meglepett hogy 1.4 8v karbi, nem semmi amit ki lehet hozni ezekből a motorokból.
Re:
(963)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.04.22. 17:02:00
(
963
)
12.88 @ 175
Kb. 150-es shot lehet ket lepcsoben. Pontosan nem tudom, de en egy 50-est es egy 100-ast tennek be, es igy 3 fele mennyisegu gazt lehet benyomni: 50-et, 100-at, 150-et.
Majd rakerdezek konkretan, hogy is van.
Re:
(962)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
2008.04.22. 16:58:16
(
962
)
13.40 @ 166
nagyon erős autó, tetszik, élőben is brutális volt, amikor kettőben megkapta a nitrót nem igen talált tapadást. komoly gumival megnéztem volna.....
a nagy nitró löket mit jelent? mennyi volt? mért van két nitró? hogyan használja?
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!