Toyota Supra Turbo MK3
Tököl, 2008. április 20.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.22 @ 145 - 2008.04.20.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szász Csaba tavalyi piros Suprájából átugrott a motor ebbe a kibelezett fehérbe. Éppenhogy elkészültek vele a versenyre és hát ez meg is látszott rajta külsőleg is és hát a mérést elnézve műszakilag is lesz még mit javítani rajta.
Ellenben már most is félelelmetes a produkció.
A
Chevy Novát
leszámítva egyelőre ez a legjobb orrmotor, hátsókerékhajtás kombó a rajt tekintetében! Nagyon szép, határozott megindulás, 70km/h-ig minden tökéletes. A váltóval viszont komoly gondok vannak. Látható, majd 1 másodpercig tartott, mire sikerült kettesbe tenni. Váltás után pedig az telik egy másodpercbe, hogy megjöjjön az erő. Megjön szépen, szó se róla, de egyből el is kezd fogyni. A hatalmas turbó nagyon későn kezd el betölteni, a motort viszont nem nagyon lehet 7000 fölé forgatni egyelőre. Az igazi erejét hármasban mutatja meg az autó, 470lóerő keréken nagyon nem kevés.
180-tól gyorsul úgy, mint amit egy átlagos elsőkerekes autó elinduláskor tud. Komolyság.
A célba már leszabályzáson ért be. Ez a futam volt egyébként az egyetlen 11 másodperces futama volt, a hivatalos mérés szerint
11.948 @ 201
km/h.
A döntőben a 2. fotón látható rajtprogramot már nem tolerálta a difi és rajt után egyből eltünt a hajtás.
Legközelebb biztosan még jobb lesz.
fotó 1
_2_
Az utolsó 3 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
előzmények
2008.04.23. 19:03:23
(
967
)
Lassan neked is újra kellene méretni, hisz az előző óta, majd 6-7 tizedet javítottál!
Re:
(966)
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
2008.04.23. 18:28:10
(
966
)
13.77 @ 156
Grat, van tartalek meg, kivancsi leszek Taszarra
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
2008.04.23. 10:47:01
(
965
)
Már megvan az új difi, és holnap belekerül az új váltó is! iváncsian várom, hogy mit tud menni majd Taszáron
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!