VW Scirocco Bimoto (2x VR6 turbo)
Tököl, 2008. április 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.10 @ 152 - 2008.04.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szlovéniából érkezett ez a különleges jármű, amiben két darab VR6 motor van, ráadásul mindkét motor turbós. Szóval elméletileg van egy 5.6 literes 12 hengeres turbós motorunk összkerékhajtással. Sajnos még nem volt igazán kész, mindössze 0.5 bar körüli töltőnyomással küzdötte végig a King Of Europe-ot, ahonnan így is elhozta az ezüstérmet.
A legtöbb rajtjánál az első kerekek felpörögtek, a hátsó motor visszont majdnem azonnal befulladt, ennek köszönhető a furcsa gyorsulási görbe egyesben. A két váltókart sikerült ügyesen egyesíteni, mivel a váltással nem igazán volt különösebb problémája, még csak nem is túl lassú. A negyedik fokozat nem volt elég a célbaérésre, így mindig limiteren ért célba. Reméljük látjuk még idehaza.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 2 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.04.28. 22:00:21
(
982
)
12.88 @ 175
Hat ugye joval konnyebb lenne, a VR6 eleg nehez darab, foleg turboval, hutovel, intercoolerrel, kipuffal.
Lehet nem lenne sokkal rosszabb.
Az biztos, hogy egy jobban felhuzott motor onmagaban tudna ennel tobbet is.
Re:
(981)
Csak az ő hozzászólásai
kircipeti
válasz erre
2008.04.28. 21:44:28
(
981
)
Vajon mit menne, ha csak a hatso motor lenne benne?
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!