Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
Kiskunclacháza, 2008. április 20.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.77 @ 144 - 2008.04.20.
9.29 @ 136 - 2007.11.03.
9.62 @ 138 - 2008.04.05.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A Punto végre versenykörülmények között. Szép tapadást hozott össze a 200/530R13 Kumho slick gumikon. Az első váltás ezúttal kicsit visszafogottabb volt, mivel az ezt megelőző kisérletekben nem sikerült a kettest betenni. A hivatalos mérés szerint ez a futam csak 13mp-s (
13.19 @ 179
), de simán lehetett volna 12 is, ha nem áll annyira előre a stage-be. Alig 2 centi rolloutot hagyott magának.
Azért örülhetett, mert hivatalosan is sikerült egy másik futamban megfutni a 12-t. (
12.94 @ 179
)
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 9 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2008.05.10. 13:23:54
(
1034
)
12.56 @ 175
Ahogy számolgatom, 145-nél csak 7400 körül forgott az autó.
8000-nél ment volna 157-et ezzel a gumival. El is kelett volna forgatnia addig. Majd legközelebb...
Re:
(1030)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 22:00:05
(
1032
)
13.40 @ 166
Re:
(1031)
Csak az ő hozzászólásai
kappa
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 19:26:43
(
1031
)
nem rossz!
Re:
(1026)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 17:51:05
(
1030
)
10.72 @ 207
a 13"-al 145km/h-nál leforog a 3. , hogy ott elváltod?
Múltkori mérésnél (azt amúgy nem vetted fel magadnak) 160-ig simán kihuzatod és végig megvan a teljesítmény.
Re:
(1028)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
2008.05.09. 16:41:22
(
1028
)
10.72 @ 207
Kiroá.
Saccolt tömeg vagy végre le lett már mérve pontosan?
Érdekes, hogy sokkal nagyobb a tubód, mégis szinte azonnal megvan a max teljesítmény.
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 16:40:35
(
1027
)
13.40 @ 166
gratulálok, nagyon tetszetős, így tovább
Re:
(1026)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 16:29:00
(
1026
)
11.80 @ 191
Thx
Re:
(1025)
Csak az ő hozzászólásai
RT_
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 14:01:33
(
1025
)
10.20 @ 227
jó hát
Re:
(1024)
Csak az ő hozzászólásai
Max-007
válasz erre
2008.05.09. 10:12:17
(
1024
)
14.00 @ 157
mintaszerű görbe! jó ez így Zsolti!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!