Ford Fiesta 2.0 16v Zetec turbo (Szabyk)
Kiskunlacháza, 2008. június 14.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
6.39 @ 198 - 2011.09.24.
7.34 @ 181 - 2009.09.26.
7.72 @ 176 - 2008.06.14.
8.35 @ 158 - 2007.08.18.
9.76 @ 128 - 2005.11.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Végre sikerült megmérnünk
Szabyk
Fiestáját. Ezt a futamot a július 14-i kiskunlacházi verseny döntőjében mértük, ahol az eddigi legjobb célvonali sebességét produkálta. A hivatalos mérés szerinti
10.93 @ 226
nagyon biztató a King of Europe előtt.
A rajt eleje talán a relatív gyengusz kuplung miatt lett kissé szoftos, de immár nagyon szép gyorsulási csúcsértékeket produkál. A kettes teljesen rendben van, de a hármasban hatalmas a lag, itt bizony elúszik több mint egy 1 tized.
Amint betölt a GT35R, a teljesítmény szép konstans, nagyon jó kis konfig lett ebből a Fordból.
Hajrá Szabyk!
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!