Top dragster (Erdős - Szabó Zsolt)
Kiskunlacháza, 2008. június 14.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
5.20 @ 232 - 2008.06.14.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Magyarország leggyorsabb négykerekű járműve,
Erdős Csabi
Top dragstere*.
8.2 literes Chevy Big block V8, Powerglide két fokozatú automata váltó, hatalmas drag gumik, kis tömeg és ideális súlyeloszlás a recept a 7 másodperces negyedmérföldhöz. Persze a -legkisebb lehetséges- 200-as nitró löketet se feledjük el.
Ebben a futamban Szabó Zsolt vezette a dragstert,
a
7.79 @ 277
hivatalos időeredmény kevesebb, mint 1 tizeddel volt csak rosszabb Csabi országos csúcsánál (
7.701 @ 279
), amit szintén ezen a napon állított fel.
Van még a járműben potenciál, hiszen a jelenlegi nitrórendszerrel egészen 500-as löketig mehet, sőt, egy újabb palack beépítése után ezt akár duplázhatja is!
De nézzük ezt a futamot!
Nem akármi, ahogy kilő a vonalról, nem gondoltam volna, hogy lehetséges kezeletlen pályán 1.1-es 60 lábat produkálni. Ez azt jelenti, hogy a remekül rajtoltó Vogelsinger Sanyi mire a 60 lábas fotocellához érne, már 20 méter hátrányban lenne a dragsterrel szemben!
Ez bizony 2g-s gyorsulást jelent egy teljes másodpercen keresztül. Ezután meredeken esik a lendület, de 150 km/h-nál, a váltáskor még mindíg 1g felett gyorsít. Csak 250 felett esik a halandók által elérhető szint alá a gyorsulás. Félelmetes.
*: A Top Dragster kategóriáról
itt
olvashatsz.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 6 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.07.17. 11:59:30
(
1115
)
12.88 @ 175
Igy van, ez a helyes ertelmezes.
Errol is le lehet olvasni remekul:
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0553&car2=0503&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
Ha nem lenne nyilvanvalo azert azt is leirom, hogy 0 rollout eseten Sanyi 1.8-as 60'-ja 2.1 mp.
Feltetel, hogy egyszerre mozduljanak meg allohelyzetbol, a dragnak termeszetesen jobb lesz a reakcioideje is, ez is kell a 20meteres hatranyhoz!
Re:
(1114)
Csak az ő hozzászólásai
recska
válasz erre
előzmények
2008.07.17. 11:11:18
(
1114
)
Elsőnek én is nagyon néztem.
Akkor mire Sanya eléri a 60 lábat, már 20méterrel előrébb van a dragster, vagy így sem vanik jó???
Re:
(1113)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2008.07.17. 09:24:50
(
1113
)
12.25 @ 180
nem azt írta, hogy mire eléri a dragster a 60 lábat addigra lesz 20 méter a különbség, az tényleg vicces lenne, bár egy startrek epizódban el tudnám képzelni!
Re:
(1111)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.07.16. 22:55:27
(
1112
)
12.88 @ 175
Ugye, hogy szornyen hangzik? Pedig igaz.
Re:
(1111)
Csak az ő hozzászólásai
hobizoli
válasz erre
2008.07.16. 22:35:22
(
1111
)
14.93 @ 153
Ez a 20m hatrany @60feet ugye csak vicc...?
Csak az ő hozzászólásai
GTi-R
válasz erre
2008.07.15. 22:54:46
(
1110
)
15.21 @ 141
keréken 600 lóerő, ha jól olvasom a skálát. erősebbnek gondoltam. igaz piszok könnyű, és brutálisat rajtol
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!