Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)
2008. augusztus 16.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.87 @ 120 - 2008.08.16.
10.56 @ 109 - 2007.11.03.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Immár 1.3-as 16 szelepes GTi motorral, jó nyitott kipuffal és szépen kipakolva állt rajthoz ez a Swift.
A rajt továbbra is egészen jó utcai gumiktól 0.6g igen szép. A chipelt elektronika engedi a motort egészen 8700-ig forogni, de az tisztán látszik kettesben, hogy túl sok értelme nincs ennyire kihuzatni, inkább csak 90 km/h felett már esik a teljesítmény.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.09.07. 12:13:27
(
1189
)
15.97 @ 139
Persze ez attól függ,hogy hogy is müködik a rajtgép,Hogy az első érzékelő érintésére indul az óra vagy ha elhagyja a kerék!?
Re:
(1188)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.09.07. 12:10:10
(
1188
)
15.97 @ 139
Pont azt mondom,hogy a kisebb keréknek nagyobb az ingyen út (rollout)!?De csak akkor ha ugy álsz be a lámpához! Szerintem!
Re:
(1187)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
előzmények
2008.09.07. 11:44:13
(
1187
)
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erő keletkezik (kevésbé gyorsulsz).
Re:
(1183)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.09.07. 11:16:48
(
1186
)
15.97 @ 139
Lehet!
Akkor egy másik topicban kifejtenéd?Mert, akkor nem értem!
Re:
(1185)
Csak az ő hozzászólásai
Bandi
válasz erre
előzmények
2008.09.06. 22:02:26
(
1185
)
11.85 @ 188
A kerék mérete nincs összefüggésben a rollout méretével. Szvsz ez egy másik topicban tartozik.
Re:
(1183)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.09.06. 16:09:49
(
1183
)
15.97 @ 139
Ezt eddig is tudtam,csak semmi lényeges nincs benne! Akkor a nagyobb keréknek kisebb az ingyen táv!?! Akkor ezzel is lehet manipulálni! 2" is kb tizedet jelent a teljes távon! Ugyan annál a kocsinál!
Re:
(1182)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2008.09.06. 14:02:46
(
1182
)
14.63 @ 151
http://www.timeslip.hu/gyik.php
Re:
(1181)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.09.05. 19:09:29
(
1181
)
15.97 @ 139
Ja és a rollout az felni,gumimérettől függ?Vagy az változó?
Re:
(1180)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
2008.09.05. 18:42:47
(
1180
)
15.97 @ 139
Ne ez már a mi autónk!
Grat, jól megy!
Ave!!!!!-Hogy van az hogy 2.fokozatban nem jön ki a max Lóerő, csak 3.ban!
Mi az oka ennek?
Csak az ő hozzászólásai
GTi-R
válasz erre
2008.09.05. 09:28:45
(
1179
)
15.21 @ 141
szép eredmény. grat!
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!