timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)
2008. augusztus 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Immár 1.3-as 16 szelepes GTi motorral, jó nyitott kipuffal és szépen kipakolva állt rajthoz ez a Swift.
A rajt továbbra is egészen jó utcai gumiktól 0.6g igen szép. A chipelt elektronika engedi a motort egészen 8700-ig forogni, de az tisztán látszik kettesben, hogy túl sok értelme nincs ennyire kihuzatni, inkább csak 90 km/h felett már esik a teljesítmény.
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.09.07. 12:13:27 (1189
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Persze ez attól függ,hogy hogy is müködik a rajtgép,Hogy az első érzékelő érintésére indul az óra vagy ha elhagyja a kerék!? 
Re: (1188)

válasz erre előzmények 2008.09.07. 12:10:10 (1188
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Pont azt mondom,hogy a  kisebb keréknek nagyobb az ingyen út (rollout)!?De csak akkor ha ugy álsz be a lámpához! Szerintem! 
Re: (1187)

válasz erre előzmények 2008.09.07. 11:44:13 (1187
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erő keletkezik (kevésbé gyorsulsz). 
Re: (1183)

válasz erre előzmények 2008.09.07. 11:16:48 (1186
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Lehet!
Akkor egy másik topicban kifejtenéd?Mert, akkor nem értem! 
Re: (1185)

válasz erre előzmények 2008.09.06. 22:02:26 (1185
Felhasználói profil
11.85 @ 188
A kerék mérete nincs összefüggésben a rollout méretével. Szvsz ez egy másik topicban tartozik. 
Re: (1183)

válasz erre előzmények 2008.09.06. 16:09:49 (1183
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ezt eddig is tudtam,csak semmi lényeges nincs benne! Akkor a nagyobb keréknek kisebb az ingyen táv!?! Akkor ezzel is lehet manipulálni! 2" is kb tizedet jelent a teljes távon! Ugyan annál a kocsinál! 
Re: (1182)

válasz erre előzmények 2008.09.06. 14:02:46 (1182
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Re: (1181)

válasz erre előzmények 2008.09.05. 19:09:29 (1181
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ja és a rollout az felni,gumimérettől függ?Vagy az változó? 
Re: (1180)

válasz erre 2008.09.05. 18:42:47 (1180
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ne ez már a mi autónk!
Grat, jól megy!
Ave!!!!!-Hogy van az hogy 2.fokozatban nem jön ki a max Lóerő, csak 3.ban!
Mi az oka ennek? 

válasz erre 2008.09.05. 09:28:45 (1179
Felhasználói profil
15.21 @ 141
szép eredmény. grat! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!