timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 BMW E46 330Cd
2008. október 02.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: 2004-es csippelt 330Cd, egyéb tekintetben teljesen érintettlen motor. M futómű, 18-as kerekek, sper nélkül. A gyári 204 lóerőnél sokkal erősebb, majd 100 lóerővel. Az időeredmény sem piskóta, majd 13 mp a tök utcai 255-es gumikon! Versenypályán ez a futam 14.1 körül lett volna a fotocellák szerint, ami jobb, mint a mostani egyéni rekordja. (14.21 @ 164 km/h)
A teljesítménygörbe az oly gyakori húzott gyári turbó efffektust mutatja, magas fordulaton esik.
De hát van honnan esni...
fotó 1

válasz erre előzmények 2008.11.18. 12:53:39 (1800
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Dehogy megy 13.8 -at egy széria 535D.
Max 14.5  de az is necces.
 
Re: (1436)

válasz erre előzmények 2008.10.15. 18:18:33 (1437
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Tökölön az elődöntöben egy húzott 535d-től kaptam ki. De csak rajtban. semmit nem távolodott.

Ez itt látszik is: http://www.timeslip.hu/versenyfutam.php?id=72704

Egy másik húzott touring is volt. az is ilyen időt ment. 313 és 314 a rajtszámuk.
Attila S2 is ilyesmi időt ment a húzott 535d-vel. 
Re: (1436)

válasz erre 2008.10.15. 17:59:41 (1436
Felhasználói profil
15.61 @ 142
Pogányban a gyári 535d 13.8-at ment széria állapotban.Kíváncsi lennék rá ha egy olyant felhúznának mit menne..LOL... 

válasz erre 2008.10.15. 11:59:32 (1433
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Nem teljesen mindegy ,hogy 250 le vagy 260 le keréken.
Kurva jól megy és ez az ami számít. 

válasz erre előzmények 2008.10.15. 08:49:13 (1429
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Akkó kűdöd majd?  
Re: (1412)

válasz erre előzmények 2008.10.14. 15:20:24 (1424
viszont azért az a 260le keréken az csúnya..annyi csak nincs már:-) vagy igen? 
Re: (1423)

válasz erre előzmények 2008.10.14. 15:18:11 (1423
Cool!  Grat! ütös volt a mesekör is!! 
Re: (1409)

válasz erre előzmények 2008.10.14. 14:14:28 (1422
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha arra jársz,ott van nem messze tőle a régi növényolajgyár,Horváth Mihály út 2,Ott a porta mellette a mérleg nincs forgalom,borravalóért megmérnek!Ott a műhelyünk is bent,tuti hely! 
Re: (1420)

 ave
válasz erre előzmények 2008.10.14. 14:03:40 (1421
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A masodik. 
Re: (1419)

válasz erre előzmények 2008.10.14. 13:32:09 (1420
Felhasználói profil
10.72 @ 207
XV ker.
Pázmány Péter u. - házszámot nem tudok de majdnem a Dobó utcai keresztződésnél egy vastelep. Hubay Jenő térnél 
Re: (1418)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!