BMW E46 330Cd
2008. október 02.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.53 @ 130 - 2008.10.02.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
2004-es csippelt 330Cd, egyéb tekintetben teljesen érintettlen motor. M futómű, 18-as kerekek, sper nélkül. A gyári 204 lóerőnél sokkal erősebb, majd 100 lóerővel. Az időeredmény sem piskóta, majd 13 mp a tök utcai 255-es gumikon! Versenypályán ez a futam 14.1 körül lett volna a fotocellák szerint, ami jobb, mint a mostani egyéni rekordja. (
14.21 @ 164
km/h)
A teljesítménygörbe az oly gyakori húzott gyári turbó efffektust mutatja, magas fordulaton esik.
De hát van honnan esni...
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Ricsimae
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 12:53:39
(
1800
)
13.58 @ 175
Dehogy megy 13.8 -at egy széria 535D.
Max 14.5 de az is necces.
Re:
(1436)
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
előzmények
2008.10.15. 18:18:33
(
1437
)
14.21 @ 164
Tökölön az elődöntöben egy húzott 535d-től kaptam ki. De csak rajtban. semmit nem távolodott.
Ez itt látszik is:
http://www.timeslip.hu/versenyfutam.php?id=72704
Egy másik húzott touring is volt. az is ilyen időt ment. 313 és 314 a rajtszámuk.
Attila S2 is ilyesmi időt ment a húzott 535d-vel.
Re:
(1436)
Csak az ő hozzászólásai
szlavo
válasz erre
2008.10.15. 17:59:41
(
1436
)
15.61 @ 142
Pogányban a gyári 535d 13.8-at ment széria állapotban.Kíváncsi lennék rá ha egy olyant felhúznának mit menne..LOL...
Csak az ő hozzászólásai
Ricsimae
válasz erre
2008.10.15. 11:59:32
(
1433
)
13.58 @ 175
Nem teljesen mindegy ,hogy 250 le vagy 260 le keréken.
Kurva jól megy és ez az ami számít.
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
előzmények
2008.10.15. 08:49:13
(
1429
)
14.21 @ 164
Akkó kűdöd majd?
Re:
(1412)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
előzmények
2008.10.14. 15:20:24
(
1424
)
viszont azért az a 260le keréken az csúnya..annyi csak nincs már:-) vagy igen?
Re:
(1423)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
előzmények
2008.10.14. 15:18:11
(
1423
)
Cool! Grat! ütös volt a mesekör is!!
Re:
(1409)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.10.14. 14:14:28
(
1422
)
15.97 @ 139
Ha arra jársz,ott van nem messze tőle a régi növényolajgyár,Horváth Mihály út 2,Ott a porta mellette a mérleg nincs forgalom,borravalóért megmérnek!Ott a műhelyünk is bent,tuti hely!
Re:
(1420)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.10.14. 14:03:40
(
1421
)
12.88 @ 175
A masodik.
Re:
(1419)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2008.10.14. 13:32:09
(
1420
)
10.72 @ 207
XV ker.
Pázmány Péter u. - házszámot nem tudok de majdnem a Dobó utcai keresztződésnél egy vastelep. Hubay Jenő térnél
Re:
(1418)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!