Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)
Kiskunlacháza, 2008. október 11.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.72 @ 137 - 2008.10.11.
10.84 @ 112 - 2006.05.18.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Csak a mérés után realizáltam, hogy
tucco
autóját már mértem egyszer, még
2006 nyarán
. Hát elég sokat javult azóta. :)
Először is már nem 1.6-os, hanem 2 literes 8 szelepes Vectra motorja van, kicsit piszkálva is van, (szívósor, tengely, leömlő.) Másodszor pedig "kicsit" könnyebb is lett. Meglehetősen jó konfig ez így, az egyik legnépesebb profi kategóriában versenyez, nem is
eredménytelenül
.
Ez a futam a hivatalos mérés szerint
13.12 @ 166
volt,
12" rollout
mellett ez ki is jön.
Egészen szép rajtot rajzol, nagyon gyors váltás után még kettesben is van egy rövid kapirga. Szépek a későbbi váltások is. A teljesítménygörbe ugyan kicsit esik, de tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat.
A legjobb futamjától (13.01 @ 166) ugyan kicsit elmaradt, de ezt az egy tizedet egyesben szedte össze, szóval még ennél is jobbat rajtol, ha minden összejön.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 6 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
tucco
válasz erre
előzmények
2008.10.21. 11:43:23
(
1512
)
12.17 @ 180
Ha nincs kiforgatva eddig sokat visszaesik a fordulat ami viszont már kevés a következő fokozathoz
Re:
(1508)
Csak az ő hozzászólásai
B_Csaba
válasz erre
2008.10.21. 10:39:24
(
1511
)
Gratula, jól megy a kis gép, én azt hittem egyébként hogy C20XE van benne
szóval így még jobb.
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.10.21. 10:28:34
(
1510
)
15.97 @ 139
Ha a G grafikont nézzük,talán egy félmásodperccel lehetne hamarabb váltani,de lehet nem menne jobb időt!
Re:
(1509)
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2008.10.21. 10:16:52
(
1509
)
12.56 @ 175
Azt, hogy, ha kisebb fordulatnál vált, valószínűleg, még jobban visszaesik a teljesítmény a váltások után!
Egyébként meg az alapszabály, h minden fokozatot a lehető legtovább ki kell használni!
(persze ameddig nem gyorsul rosszabbul az adott fokozatban, mint a soron következőben!)
Re:
(1508)
Csak az ő hozzászólásai
Gubo77
válasz erre
2008.10.21. 07:41:45
(
1508
)
15.97 @ 150
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbéből pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következő fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre?
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
2008.10.21. 05:19:05
(
1507
)
15.97 @ 139
Gratula,szépen lépeget!
Azonban 25-30% lovat beletettél abba a 8 szelepes motorba!Ez nem sámli!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!