timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)
Kiskunlacháza, 2008. október 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Csak a mérés után realizáltam, hogy tucco autóját már mértem egyszer, még 2006 nyarán. Hát elég sokat javult azóta. :)
Először is már nem 1.6-os, hanem 2 literes 8 szelepes Vectra motorja van, kicsit piszkálva is van, (szívósor, tengely, leömlő.) Másodszor pedig "kicsit" könnyebb is lett. Meglehetősen jó konfig ez így, az egyik legnépesebb profi kategóriában versenyez, nem is eredménytelenül.
Ez a futam a hivatalos mérés szerint 13.12 @ 166 volt, 12" rollout mellett ez ki is jön.
Egészen szép rajtot rajzol, nagyon gyors váltás után még kettesben is van egy rövid kapirga. Szépek a későbbi váltások is. A teljesítménygörbe ugyan kicsit esik, de tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat.
A legjobb futamjától (13.01 @ 166) ugyan kicsit elmaradt, de ezt az egy tizedet egyesben szedte össze, szóval még ennél is jobbat rajtol, ha minden összejön.
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.10.21. 11:43:23 (1512
Felhasználói profil
12.17 @ 180
Ha nincs kiforgatva eddig sokat visszaesik a fordulat ami viszont már kevés a következő fokozathoz 
Re: (1508)

válasz erre 2008.10.21. 10:39:24 (1511
Gratula, jól megy a kis gép, én azt hittem egyébként hogy C20XE van benne szóval így még jobb.  

válasz erre előzmények 2008.10.21. 10:28:34 (1510
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha a G grafikont nézzük,talán egy félmásodperccel lehetne hamarabb váltani,de lehet nem menne jobb időt! 
Re: (1509)

válasz erre előzmények 2008.10.21. 10:16:52 (1509
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azt, hogy, ha kisebb fordulatnál vált, valószínűleg, még jobban visszaesik a teljesítmény a váltások után!
Egyébként meg az alapszabály, h minden fokozatot a lehető legtovább ki kell használni!
(persze ameddig nem gyorsul rosszabbul az adott fokozatban, mint a soron következőben!) 
Re: (1508)

válasz erre 2008.10.21. 07:41:45 (1508
Felhasználói profil
15.97 @ 150
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbéből pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következő fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre? 

válasz erre 2008.10.21. 05:19:05 (1507
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gratula,szépen lépeget!
Azonban 25-30% lovat beletettél abba a 8 szelepes motorba!Ez nem sámli! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!