Peugeot 205 GTI T16 (Misa)
2008. október 24.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.69 @ 137 - 2008.10.24.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Az autó 2 literes 16 szelepes turbós T16 motorja egy 405-ből származik és elvileg teljesen érintetlen. Ráadásul a gyári 205 GTI rendszeren keresztül pufog ki, a hangján is hallatszik, hogy ez elég jelentős fojtás.Nem rossz tapadás, amit tud, kár, hogy ilyen visszafogottan éri el a csúcs g értéket. negyedmérföldes cél előtt 15 méterrel már elvette a gázt, így a célvonali sebesség jóval alacsonyabb, mint lehetne. Egy másik kevésbé jól sikerült futam végén majd 171 km/h feletti célvonalit is elért.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
JossFox
válasz erre
előzmények
2010.10.11. 13:06:57
(
2112
)
Ha sikerül találnod valakit aki készít, vagy az eddigiekben elrejtett 205höz torsen vagy lamellás diffit, akkor kérlek áruld el nekem is! Hallottam már 1-2 fazont aki csinál, de vagy nem vette fel a telefont, vagy nem létezett..
Re:
(1794)
Csak az ő hozzászólásai
JossFox
válasz erre
előzmények
2010.10.11. 13:01:25
(
2111
)
Igen, esti_ néven. Remélem még idén sikerül futnom egyet, ami felkerül ide. Már csak egy normális kipufogós hiányzik. Valahol mérlegre is raknám, mert legendák keringenek a rallye tömegéről, én meg pontos számokat szeretnék látni..
Re:
(2107)
Csak az ő hozzászólásai
Jamal
válasz erre
előzmények
2010.04.02. 22:04:55
(
2107
)
15.25 @ 146
Hát van abban a motortérbe jó sok vas
Szép a Rallye-d eleje
Klubban regisztrált vagy?
Re:
(2106)
Csak az ő hozzászólásai
JossFox
válasz erre
2010.03.31. 20:32:29
(
2106
)
Helló! Tetszik a kocsi.
Hogyhogy 1120 kiló összesen? Ennyivel több a motor?
Csak az ő hozzászólásai
vrbst
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 17:25:31
(
1804
)
6? Kié a hatodik?
Amúgy tényleg nagyon szép eredmény... Összeraktam a saját (régebbi) mérésemmel, és félelmetes ahogy elmész mellettem miután ledolgoztad az indulásnál összeszedett hátrányt.
Re:
(1799)
Csak az ő hozzászólásai
MiSA
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 17:18:38
(
1803
)
13.26 @ 176
Szia!
Jaja, lassan jöhetnek a további mérések is.
Re:
(1801)
Csak az ő hozzászólásai
sleepwalker
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 14:25:13
(
1801
)
Micsoda pontos, lexikális megfogalmazás
Remélem lassan az én mérésem is felkerül, már kíváncsi vagyok...
Re:
(1799)
Csak az ő hozzászólásai
MiSA
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 11:20:47
(
1799
)
13.26 @ 176
Közhellyel élve mint a fehér holló. Összesen 1046db 405 T16-ot gyártottak, itthon 5-6 autó ismert. Ez a motor is Svájcból jött, majd 2 évet porosodott egy fészerben. Sajátom 405 T16 2 literes turbós motorral (tudtommal) egyetlen 205 átépítés az országban, van még egy 205 TCT 2 literes 8 szelepes turbós átépítés is (igen jól megy az is!), meg elég sok MI16 ami 1.9 szívó 16 szelep. Angoloknál, Németeknél van azért még pár igen szép igényes átépített.
Az eredeti 205 T16 összkerekes középmotoros, 1.8 turbó 16 szelep, EVO2 pl 450LE, GroupeB-ben sokan láthatták RallyeVB-n. 241 példányból már csak pár maradt meg, Magyaroszágon nincs is belőle! Külföldi oldalakon néha feltűnik 1-1 eladó példány 30-50ezer eurós áron.
Re:
(1798)
Csak az ő hozzászólásai
Vitya
válasz erre
előzmények
2008.11.18. 09:35:18
(
1798
)
csatlakozom!gratula a kis vashoz!ritka ez a t16moci?vagy csak nalunk az?
Re:
(1796)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2008.11.17. 20:59:54
(
1796
)
10.92 @ 200
Igen, nagy meglepi autó, gratula hozzá...
Re:
(1794)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!