timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)
2008. október 24.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy viszonylag ritka, 2 literes 8 szelepes turbómotor lett beépítve egy 406-osból. (XE10 J2TE motorkód)
Papíron 150 lóerő, hát ez jóval erősebb, hiszen a 150 keréken mérve is megvan.
A nem is rosszul teljesítő egyes fokozatot túl hamar elváltotta, egy másik, összességében rosszabb futamban 50 fölé is elért. A váltások egyébként egész jók, csak az ötödik kapcsolása lettegy kicsit elkényelmeskedve.
fotó 1  _2_

válasz erre 2008.12.01. 11:44:02 (1850
Felhasználói profil
13.26 @ 176
Szép futam Kolléga!  

válasz erre előzmények 2008.11.30. 14:10:37 (1847
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Nájsz kár

De azért kerüljön már fel rá az IC  
Re: (1837)

válasz erre előzmények 2008.11.27. 20:09:26 (1837
Én is hasonló gondok miatt dobtam ki az alublokkot a kocsiból. 4-et ettem meg belőle, pedig mind frissen volt összerakva. Ez a batár vasblokk meg csak megy és megy... és még messze nincs kész a rendszer  
Re: (1836)

válasz erre 2008.11.27. 19:48:32 (1836
hm.szépet lép a kis verda,annak idején még a hős korban volt egy 1,6 gti-m meg egy 1,9gti-m is:-) régi szép idők,nekem csak az volt velük a bajom hogy állandóan szelepszárszimeringesek voltak,füstöltek mint a barom:-)az 1,9 es t még gyürüzni is kellett ráadásul:-) 

válasz erre 2008.11.27. 19:02:03 (1834
ingyé gondoltam én is...  

válasz erre előzmények 2008.11.27. 09:42:24 (1832
Szép meg jó meg minden, de én máshgy is el tudnék költeni 15-20 milliót  
Re: (1831)

válasz erre előzmények 2008.11.27. 08:29:10 (1831
ehh, erre gondoltam. jó lenne egy ilyet megkaparintani...  
Re: (1830)

válasz erre előzmények 2008.11.26. 23:31:18 (1830
Valóban, csak a linkelt példány volt turbós gyárilag (meg pár diesel). Most is van 2 eladó belőle, az egyik 55, a másik 83000 Euró   Ezeknek az utcai változatai 280-300 lóerősek, a célgépek 450-től felfelé... 
Re: (1827)

 ave
válasz erre előzmények 2008.11.26. 23:09:52 (1829
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt hiszem osszesen talan ha 200 db keszult ebbol. 
Re: (1827)

 ave
válasz erre 2008.11.26. 23:08:05 (1828
Felhasználói profil
12.88 @ 175
205-bol?   Csak a rally B csoport homologizaciohoz a kozepmotoros 205 T16.

http://www.classicscars.com/rally/205t16new/nart.htm
 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!