Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)
2008. október 24.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.12 @ 127 - 2008.10.24.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy viszonylag ritka, 2 literes 8 szelepes turbómotor lett beépítve egy 406-osból. (XE10 J2TE motorkód)
Papíron 150 lóerő, hát ez jóval erősebb, hiszen a 150 keréken mérve is megvan.
A nem is rosszul teljesítő egyes fokozatot túl hamar elváltotta, egy másik, összességében rosszabb futamban 50 fölé is elért. A váltások egyébként egész jók, csak az ötödik kapcsolása lettegy kicsit elkényelmeskedve.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
MiSA
válasz erre
2008.12.01. 11:44:02
(
1850
)
13.26 @ 176
Szép futam Kolléga!
Csak az ő hozzászólásai
Jamal
válasz erre
előzmények
2008.11.30. 14:10:37
(
1847
)
15.25 @ 146
Nájsz kár
De azért kerüljön már fel rá az IC
Re:
(1837)
Csak az ő hozzászólásai
sleepwalker
válasz erre
előzmények
2008.11.27. 20:09:26
(
1837
)
Én is hasonló gondok miatt dobtam ki az alublokkot a kocsiból. 4-et ettem meg belőle, pedig mind frissen volt összerakva. Ez a batár vasblokk meg csak megy és megy... és még messze nincs kész a rendszer
Re:
(1836)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
2008.11.27. 19:48:32
(
1836
)
hm.szépet lép a kis verda,annak idején még a hős korban volt egy 1,6 gti-m meg egy 1,9gti-m is:-) régi szép idők,nekem csak az volt velük a bajom hogy állandóan szelepszárszimeringesek voltak,füstöltek mint a barom:-)az 1,9 es t még gyürüzni is kellett ráadásul:-)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
2008.11.27. 19:02:03
(
1834
)
ingyé gondoltam én is...
Csak az ő hozzászólásai
sleepwalker
válasz erre
előzmények
2008.11.27. 09:42:24
(
1832
)
Szép meg jó meg minden, de én máshgy is el tudnék költeni 15-20 milliót
Re:
(1831)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
előzmények
2008.11.27. 08:29:10
(
1831
)
ehh, erre gondoltam.
jó lenne egy ilyet megkaparintani...
Re:
(1830)
Csak az ő hozzászólásai
sleepwalker
válasz erre
előzmények
2008.11.26. 23:31:18
(
1830
)
Valóban, csak a linkelt példány volt turbós gyárilag (meg pár diesel). Most is van 2 eladó belőle, az egyik 55, a másik 83000 Euró
Ezeknek az utcai változatai 280-300 lóerősek, a célgépek 450-től felfelé...
Re:
(1827)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.11.26. 23:09:52
(
1829
)
12.88 @ 175
Azt hiszem osszesen talan ha 200 db keszult ebbol.
Re:
(1827)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
2008.11.26. 23:08:05
(
1828
)
12.88 @ 175
205-bol? Csak a rally B csoport homologizaciohoz a kozepmotoros 205 T16.
http://www.classicscars.com/rally/205t16new/nart.htm
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!