timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Uno Turbo IE (Jajga)
Tököl, 2008. október 26.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Nem egy jól sikerült rajt, pedig slick gumik voltak az autó alatt. 35-nél elváltani nem túl jó ötlet, de kettesben még így is van elég erő, hogy nagy torpanás ne legyen belőle. Hármast rakni 70-nél viszont már nagy hiba, hatalmas turbólyuk tátong, két másodperc is beletelik mire erőre kap az autó. A helyzetet mentendő valószínüleg megpróbált rákuplungolni (ez 5.2 mp körül), de ezzel sem sikerült lendületet nyernie.
De még mindig nincs vége a megpróbáltatásoknak, úgy fest a hármas végén elég rendesen belecsapott a limiterbe. Negyedikben is ott a turbólyuk rendesen.
Hogy valami pozítumot is írhassak a végére, meg kell hagyni ereje az az autónak rendesen!
A Hivatalos mérés szerint hét időmérőből ennek a futamnak a 14.188 @ 168 eredménye volt a legjobb.
(A futam időmérő rendszerének adatvesztése miatt egyelőre még mindig nincsenek online az aznapi eredmények)
fotó 1




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!