Skoda S100 (normanrls)
2009. március 08.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.56 @ 123 - 2009.03.08.
9.95 @ 119 - 2007.10.28.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Igazán remek rajt ez, főleg ha figyelembe veszzük a hideg pályát és azt, hogy ezt "fapados" Dayton gumikon produkálta. Az autó némileg könnyebb lett, többek között a hátra került vízhűtő miatt. A motor egyébként nem volt toppon, a gyújtáselosztó rendetlenkedett.
(Az erős hátszél persze itt is segített.)
fotó 1
_2_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 5 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
előzmények
2009.03.17. 13:22:16
(
1929
)
13.77 @ 156
En is ugy nezem, hogy a kereken mert teljesitmeny 4. ugral nagyon, ami a kotyogo elogyujtassal tudom magyarazni.
Re:
(1928)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2009.03.17. 13:16:17
(
1928
)
12.87 @ 164
Normi, 4. fokozatban látható igazán, hogy valami nem klappol a gyújtással. nekem úgy tűnik 1-2-3ban jól húzott a szekér
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
előzmények
2009.03.17. 12:02:11
(
1927
)
13.77 @ 156
Irtam mailt neked mult heten, megadtam a valos adatot.
Lehet nem ment at.
Re:
(1926)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2009.03.17. 11:53:17
(
1926
)
12.88 @ 175
Nem, ott 720-at mondtal. Nem tudom honnan vettem volna mashonnan. Javitom mindjart.
Re:
(1925)
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
2009.03.17. 11:50:59
(
1925
)
13.77 @ 156
Ave
A valos mert tomeg 760kg-770kg velem egyutt. Vagy csak a szel korrekcio miatt lett 720kg?
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!