timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)
Kiskunlacháza, 2009. április 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Red Rocket + ragacs = 9mp!
A dragracing.hu féle kezelt pálya végre meghozta azt a kis plusz tapadást, amivel már lazán tud 9mp-s negyedmérföldeket futni Europa egyik leggyorsabb elsőkerékhajtású autója. (Háromszor egymás után)
A döntőkre lehűlt levegő is segítette a nagyobb teljesítményt. No meg némi javítást is kellett eszközölni az autón, hogy az időmérők során kétszer is megfutott 10.0 körüli eredmény majd 3 tizedet javuljon. (részleteket lásd CCH blogjában)
A következő lépés 3 mp alá vinni a 0-100-at? Nem sok hiányzik! :) 120 km/h nem lett meg, így a félelmetes 80-120-as eredményben egy váltás is benne van!
Ez a mért futam a szuperdöntő utolsó futama, hivatalosan 9.78 @ 245.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

válasz erre 2009.05.19. 15:58:25 (1995
Über ,,grat hozzá... 

válasz erre 2009.05.02. 17:04:55 (1992
Felhasználói profil
13.26 @ 176
Szép futam volt! Gratulálok! AVE is örült neki úgy láttam

http://www.youtube.com/watch?v=fOYEXvO6yF8
 

válasz erre előzmények 2009.04.29. 08:56:13 (1984
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én szerény gyerek vagyok , nekem megteszi a mostani 12 aljás is. 
Re: (1980)

válasz erre 2009.04.28. 17:38:56 (1982
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Ez brutális!
Azt jól látom, hogy 3-ban jobban húzott, mint 2-ben? ott tapadt meg, vagy miért? 

válasz erre előzmények 2009.04.28. 16:32:12 (1981
Felhasználói profil
9.67 @ 241
hihi
melóba gyalog
de minden máshova 11sec-essel
 
Re: (1980)

válasz erre 2009.04.28. 09:43:39 (1980
ehhez csak gratulálni lehet!!! 9mp-es fwd.... remélem melóba ezzel jársz, hogy fapuma megpukkadjon csak vicc vóóóóót. 

válasz erre előzmények 2009.04.24. 21:34:36 (1977
Nincs egyesület ami lehetővé tenné a szponzoroknak azokat a kiskapukat kihasználni amit a rally és pl a driftben már megtehetnek. Ez igaz a magyar cégekre, a nemzetközi cégek pedig egy-két versenyért nem fognak pénzt adni. Nemzetközi szinten is szerintem akik valamilyen szinten jól járnak a versenyzésből az maximum a kifejlesztett alkatrészek eladásából származó haszonban realizálódik. 
Re: (1976)

válasz erre 2009.04.24. 19:55:31 (1976
Gratulálok, rettenet komoly idő

De felmerült bennem egy kérdés.Hol maradnak a szponzorok??

Meg kell nézni a "szomszéd" Typhoon-t és Civic-et.A matrica tartja össze őket.
Magyarországon meg senki sem akar szponzorként az ember mögé állni pedig szerintem elég komoly reklám értéke van a dolognak, ráadásul meggyőződésem, hogy itthon is van 4-5 olyan autó ami nemzetközi szinten is megállná a helyét.Szponzori támogatással talán könyebben ki lehetne jutni külföldi versenyekre, illetve valamelyest megtérül(het)ne a rendgeteg befektetett idő, munka és pénz...

 

válasz erre előzmények 2009.04.24. 19:01:14 (1975
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gratulálok, ez profi munka!

de speciel kimerültem minden szinten

Bocs ha baromságot kérdezek, de amíg be nem "tapad" kb 3. közepe, (ha jól látom),  addig nem lehetne egy fokozatot-váltást "kilopni"? 50km/h sebességről lenne szó! Csak egy tipp, de gondolom már kiveséztétek az áttételeket is!
Még egyszer nagy gratula, élmény volt az eredményt hallani is,....és ha még láttam volna?!!! 
Re: (1973)

válasz erre előzmények 2009.04.24. 17:52:51 (1974
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mint ez a video
 
Re: (1973)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!