Fiat Punto GT (Dzsimmi)
2009. augusztus 09.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.40 @ 122 - 2009.08.09.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
60-as kipuff, K04 hybrid turbó, 1.2 bar maximális töltőnyomással. A téli gumikon nem igazan tapadt meg az autó, kettes elejére is jutott egy kis gumielforgatás. Egészen gyorsak a váltások is, igazából csak a rajton lehetne javítani, vagy teljesítménynöveléssel.
fotó 1
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 4 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Dzsimmi
válasz erre
előzmények
2009.09.12. 07:01:17
(
2011
)
Köszi,de lehetne jobb is
Kéne egy kis hátszél
Re:
(2009)
Csak az ő hozzászólásai
Dzsimmi
válasz erre
előzmények
2009.09.12. 07:00:17
(
2010
)
Elsőre nem rossz,de legalább van hová fejlődni
Re:
(2008)
Csak az ő hozzászólásai
Peaks
válasz erre
2009.09.11. 17:30:13
(
2009
)
14.09 @ 169
Nem rossz a célvonali!!Grat!
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
2009.09.11. 09:50:57
(
2008
)
11.80 @ 191
Nem rossz, Gumit neki!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!