Skoda 1000MB (FM2000)
Kiskunlacháza, 2011. szeptember 24.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.70 @ 137 - 2011.09.24.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy nagyon gyors és nagyon könnyű Skoda 1000MB 1969-ből, teljesen módosított hengerfejjel. Sofőr nélkül a teljes menetkész súly 620 kg. :-) Ez a futam hivatalosan 13,1@165,3 volt, de aznap futott 12,874@164,4-t, ami jelenleg az autó rekordja. Jövőre újra megmérjük és addigra remélhetőleg már sperr-es váltóval.
Motor:
- 1550 ccm
- dupla weber karburator
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Belfegor
válasz erre
előzmények
2011.11.20. 20:51:31
(
2131
)
18.20 @ 120
Re:
(2130)
Csak az ő hozzászólásai
Audi-f1
válasz erre
előzmények
2011.11.20. 18:54:54
(
2130
)
9.34 @ 242
az a lényeg,hogy keleten nincs ilyen
Re:
(2127)
Csak az ő hozzászólásai
Audi-f1
válasz erre
előzmények
2011.11.20. 18:52:04
(
2129
)
9.34 @ 242
5 henger? tudjuk mi a baj??
Re:
(2126)
Csak az ő hozzászólásai
Belfegor
válasz erre
előzmények
2011.11.20. 10:41:58
(
2127
)
18.20 @ 120
abból északon akad 1-2 cudar jószág...elpusztíthatatlan
Re:
(2126)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2011.11.20. 02:00:20
(
2126
)
12.87 @ 164
Ha minden jól megy, 5-hengeres 850 T5 lesz a széria MB helyett, utcai elélvezősnek ;-)
"uram, egyáltalán szüksége van erre az autóra? - nem, de kell nekem!"
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
2011.11.19. 15:44:03
(
2125
)
13.40 @ 166
Hihetetlen a 12.8-as időd. Nagyon nagy grat!
Kár hogy abbahagyod, de megértelek valahol.
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.11.17. 22:24:46
(
2122
)
14.63 @ 151
Hát sajnálom! :-( Azért arra a sperres indulásra kivi lettem volna, mert ez a mérés is 1 gumicsíkkal sikerült! :-) És így se gyenge. Egy 1.5.ös 42 éves skodától eléggé odatevős! :-D Kivi lennék 42 évvel ezelőtt egy ilyen eredményhez mit szólnának az öregek! :-)
A legfrissebb utódhoz meg gratula! :-)
Re:
(2121)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
előzmények
2011.11.17. 22:03:45
(
2121
)
12.87 @ 164
Sajnos sehogy, befejezem a versenyzést. Amit lehetett azt kihoztam a karburátoros skodából. Ha 5-6 évvel ezelőtt mutatom be ezt az időeredményt, talán kapok egy két elismerő fejbólintást, de manapság már senkit nem érdekel egy 42 éves skoda produkciója. Utódja egy széria 1000MB lesz. Apropó utód, március végén érkezik a második :-)
Re:
(2120)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.11.17. 21:00:54
(
2120
)
14.63 @ 151
Nanemár! Akkor jövőre hogy mérjük a 12-es futamodat, meg a tuti rajtot? :-)
Re:
(2119)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2011.11.17. 19:16:24
(
2119
)
12.87 @ 164
Az óvatos megindulás az konkrétan elpattogás volt. Kuplung felengedés függvénye, itt nem sikerült, de a következő futamban már 12-es időt futottam. A 3. váltása a váltó gyengesége, túl sokat ejt. A teljesítmény esése szimplán azért van, mert 6600-nál van a 144Le maximumom és 7600-ig forgatom.
ELADÓ az autó:
http://hirdetotabla.duen.hu/ver_enyaut/amatr/_koda1550mb1969
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!