Mercedes C36AMG (dkpisti)
2011. szeptember 24.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.11 @ 127 - 2011.09.24.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy automata C36 AMG. Szép gyári állapotban van minden, azon kívül, hogy módosítottak valamit a computeren. A rajt nem a legjobb, csak egy kímélős, elgurítós elindulást produkált. Váltásidő természetesen nincs, a görbe szép egészségesen növekszik végig.
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Sebaj
válasz erre
előzmények
2011.12.18. 08:55:16
(
2164
)
11.08 @ 204
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van.
Re:
(2157)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.12.17. 12:49:00
(
2163
)
14.63 @ 151
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Ő tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb...
Re:
(2162)
Csak az ő hozzászólásai
Master3v
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 20:07:46
(
2162
)
12.80 @ 173
Akkor 420LE re volt mondva..most mennyi?
500LE ?
Re:
(2158)
Csak az ő hozzászólásai
Master3v
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 20:04:27
(
2161
)
12.80 @ 173
A rajtja az 1000000%jobb mint... márcsak abból kiindulva hogy rwd..és 275 285ös gumikon szaladgálnak az ilyenek.. én meg szerény 205el nyomom FWD be!
Re:
(2160)
Csak az ő hozzászólásai
Master3v
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 20:03:21
(
2160
)
12.80 @ 173
Mérjd meg egyszerre a kettőt! :P
Én is kíváncsi lennék!
Re:
(2159)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 19:53:56
(
2159
)
14.63 @ 151
Na hát ez majd kiderül ha meg lesz mérve és minden okés lesz. :-)
Re:
(2157)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 19:52:20
(
2158
)
14.63 @ 151
Nyáron a zöld RS még gyengébb volt bőven elvileg. Amúgy E36 M3-at ette, de mint írtam az meg 13.4-et tudott.
Re:
(2156)
Csak az ő hozzászólásai
Master3v
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 19:46:16
(
2157
)
12.80 @ 173
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason
... akkor amikor mentem ezeket az időket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény
Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY... a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyű... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyű lendkerékkel... hát erre őszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla felé!
Re:
(2156)
Csak az ő hozzászólásai
Master3v
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 19:38:44
(
2156
)
12.80 @ 173
Én bízom benne!!! A 420Lovas M3ra ment rá? Én bízom a sajátomban... a pofám is nagy... szóval megenném!
Nem tudom most mit tud... kapott kiscoolert meg minden finomságot!
Jót szalad az szent!
Minden esetre kíváncsi lennék! Mértél egy zöld RS fókát... ami elméletileg 400+os... nyáron a vácin nem távolodott.. ;-)
Re:
(2155)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2011.12.16. 19:30:19
(
2155
)
14.63 @ 151
Sztem nem ennéd meg. Ha perpill is 173-as célvonalit tud a kocsid.
Re:
(2154)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!