Mitsubishi Lancer Evo IX (ZsoltGTI)
2012. január 30.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.83 @ 155 - 2012.01.30.
8.51 @ 146 - 2011.10.21.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Elég sokat alakítottunk az autón az előző méréshez képest, de meg is lett az eredménye. A motorbelső még mindig gyári, de a turbóra nagyobb hidegoldal került, a Pectel computer helyett a Gyári Ecu került vissza, amit az Extrem Ecu programoz és bekerültek a nagyobb, 1450 cc befecsik is, amikkel már etanollal megy. A tiltás ki lett tolva 7800 rpm-re, így második fokozatban eléri a 100 km/h-t. A mérés alatt kb. -5 fok lehetett és még ennek ellenére is nagyon jól tapadtak a téli Hakapelita gumik.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2012.02.01. 15:30:40
(
2174
)
12.88 @ 175
Az nem jo, mivel csak versenyen elert eredmenyeket lehet a profilba irni. Kis turelmet, marciusban majd beirhatod.
Re:
(2173)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2012.02.01. 15:08:36
(
2173
)
11.80 @ 191
Az az Evo, csak nem írtam ki teljesen a másodpercet. Úgy tudom, hogy a versenyeken általában 30 centi roll outtal lehet számolni.
Re:
(2172)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2012.02.01. 09:50:05
(
2172
)
12.88 @ 175
Akkor mi volt a 11.60 @ 191 (az avatar alatti szamok)?
Re:
(2170)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2012.02.01. 08:38:26
(
2171
)
14.63 @ 151
Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-)
Re:
(2170)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2012.02.01. 08:35:58
(
2170
)
14.63 @ 151
A Puntónak 12.2 volt a csúcs 189-el. :-) Átléptük a határt! :-)
Re:
(2169)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2012.01.31. 23:12:09
(
2169
)
12.88 @ 175
Ha jol latom, azert a Punto meg ennel is gyorsabb volt picivel.
Re:
(2168)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2012.01.31. 22:51:17
(
2168
)
11.80 @ 191
Nehéz úton tartani
Re:
(2166)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2012.01.31. 22:50:33
(
2167
)
11.80 @ 191
Köszönöm
Re:
(2165)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2012.01.31. 20:36:34
(
2166
)
12.87 @ 164
Ezaztamindenit! 400paripa keréken... na ez már veszélyes
Nekem a volvo trezor feleennyi, de pestre és az országútra az is bőven elég;-)
Csak az ő hozzászólásai
Pityukaaa
válasz erre
2012.01.31. 19:34:43
(
2165
)
12.90 @ 171
hát ez nem gyenge....grat
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!