timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mitsubishi Lancer Evo IX (ZsoltGTI)
2012. január 30.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Elég sokat alakítottunk az autón az előző méréshez képest, de meg is lett az eredménye. A motorbelső még mindig gyári, de a turbóra nagyobb hidegoldal került, a Pectel computer helyett a Gyári Ecu került vissza, amit az Extrem Ecu programoz és bekerültek a nagyobb, 1450 cc befecsik is, amikkel már etanollal megy. A tiltás ki lett tolva 7800 rpm-re, így második fokozatban eléri a 100 km/h-t. A mérés alatt kb. -5 fok lehetett és még ennek ellenére is nagyon jól tapadtak a téli Hakapelita gumik.fotó 1  _2_  _3_

 ave
válasz erre előzmények 2012.02.01. 15:30:40 (2174
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az nem jo, mivel csak versenyen elert eredmenyeket lehet a profilba irni.    Kis turelmet, marciusban majd beirhatod.  
Re: (2173)

válasz erre előzmények 2012.02.01. 15:08:36 (2173
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Az az Evo, csak nem írtam ki teljesen a másodpercet. Úgy tudom, hogy a versenyeken általában 30 centi roll outtal lehet számolni. 
Re: (2172)

 ave
válasz erre előzmények 2012.02.01. 09:50:05 (2172
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor mi volt a 11.60 @ 191 (az avatar alatti szamok)? 
Re: (2170)

válasz erre előzmények 2012.02.01. 08:38:26 (2171
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-) 
Re: (2170)

válasz erre előzmények 2012.02.01. 08:35:58 (2170
Felhasználói profil
14.63 @ 151
A Puntónak 12.2 volt a csúcs 189-el. :-) Átléptük a határt! :-) 
Re: (2169)

 ave
válasz erre előzmények 2012.01.31. 23:12:09 (2169
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha jol latom, azert a Punto meg ennel is gyorsabb volt picivel. 
Re: (2168)

válasz erre előzmények 2012.01.31. 22:51:17 (2168
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Nehéz úton tartani 
Re: (2166)

válasz erre előzmények 2012.01.31. 22:50:33 (2167
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Köszönöm 
Re: (2165)

válasz erre 2012.01.31. 20:36:34 (2166
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ezaztamindenit! 400paripa keréken... na ez már veszélyes
Nekem a volvo trezor feleennyi, de pestre és az országútra az is bőven elég;-) 

válasz erre 2012.01.31. 19:34:43 (2165
Felhasználói profil
12.90 @ 171
hát ez nem gyenge....grat 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!