|
"Megvan a 10,8"2009.04.20. 20:33 -
bulijoe
Mivel kezdjem, sok munka volt benne .. nem csak az enyim. Egy csapaté, a TDiExtrem csapaté. Benne volt mindenki, Fareszati, Pisti, Krisztián, Kris, egész Pusztaszabolcs, és nagyon sok TDi FAN akik olyan sokan vannak, hogy meg sem próbálom felsorolni õket ( õk mind tudják kire gondolok ) ! Tartalék alkatrészekkel készültünk, volt váltó, féltengely, gumik. Be akartuk mindenképpen fejezni a versenyt eredményesen. AP6 ugye a mi kategóriánk, Ponyával, TDiTomival és a Drag TDi Kisfigyóval. Felraktuk a kopott AVON rally-cross gumikat kímélve a hajtást a ragacsos pályától. Nem volt hatásos mert a rajt 1,7 60 láb és 11,315 idõvel ezredre azonos a eddigi rekordunkkal! Irány vissza és fel a zsír új AVON-okat! Készültünk még egy görgõvel amit a skoda S100 induló versenyzõtõl láttunk. Így bemelegített gumikkal tudtunk indulni a rajtnál. Elsõre 11,2 , 11,3 és 11,1 volt az idõ. 60 láb pedig lement a 1,55 -1,6 közöttire. Ez azt hiszem nagyon magáért beszél ami a kocsi rajtkészségét illeti. Hatalmas érzés volt! A döntõkig már nem nagyon mentünk. Kímélve a hajtást és a technikát. By futam az elsõ, csak egurítottam, 11,048 ... hmmmm. Sárgra BMW E30 a következõ ellenfél a döntõbe jutásért. Egy kicsit agresszívabb rajt, 11,036 csak nem jön ez ma össze. Döntõben Ponya a szép fehér BMW-vel. Egyszerre indulunk, jó reakció idõ, de folyamatosan tudok távolodni tõle. Megvan a kategória gyõzelem. Öltözök át erre megint hívnak, valami SzuperDöntõ, és a egész nap szenzációsan teljesítõ RT az Audis S2-vel! Hmmmm .. legalább lerajtoljuk másra úgy sem futja! :) Olyan jól sikerült, hogy 0,1xx rekacióval 1,5xx 60 lábbal 6,8xx-as 201 méterrel egészen 390 méterig meg is volt a vezetés. Azonban a nagy sebesség különbség miatt beért és gyõzött. Gratulálunk neki! Visszafelé jóbarátom Kris állított meg, és örjöngve üvöltötte : "megvan a 10,8 !!!!!!!!!!' :) Nem is éreztem jobbnak a futamot! További képek és videok .. www.tdiextreme.com
Évadnyitó verseny 2009 03 212009.04.01. 19:06 -
bulijoe
Túl vagunk az elsõ versenyen. Sok téli munka azonban nem hozta meg a gyümölcsét. Az autó leggengébb pontjának a váltó hármas fokozatának szinkronja bizonult. Váltó hiba miatt ki kellett állnunk. Az autóval azonban két futamot is sikerült mennünk. Ezeket a futamokat az idõmérõ berendezés hiána miatt a számtógép nem regisztrálta be. A jelek viszont nugottan mondhatom igen pozitvak voltak. Az új vezérmûtengely kellõen sok lóerõt hozott a program módostása után. A célvonali sebességünk is javult tehát mindenképpen erõsebb lett a kocsi mint tavaly. Az új difi pedig nem kis mértékben segített a rajton, ami eddig finomen szólva sem volt meggyõzõ. Elsõ futamunkat csapattársammal, TDiTomival és az arany színû Golf I TDi -vel futottuk. Elfogadható rajt után azt lehet mondani a végén meg volt a különbség is. Tomi ezen a napon 12,8 ig jutott el. Második nekifutásra pedig egy Honda Turbo lett az ellenfél. Itt már sokkat jobb volt a rajt is meg szereintem az egész futam is jobb eredménnyel szárulhatott volna. Videokból kiderült egyenlõre jó vonalon haladunk tovább. A visszajövetelnél már a hármas fokozatot már csak reccsenve vette és éreztem hogy ebbõl még akár baj is lehet. Az is lett, a szinkron nem kérte a váltásaimat. A hibákat kiköszüböltük és remélhetõleg hasonló teljestmény mellett némi üzembiztonságot is sikerül teremtenünk az évad elkövezendõ részére. Joe
Total 2 entries |
GyorskeresésCimkék8_diesel_tdi_tdiextreme_gyorsulás_polo_drag (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_2010_05_02_-_teszt_kunmadarason (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_készülõdés_a_szezonnyitóra (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_túl_a_szezonnyitón (1) blog_-_tdiextreme_-_bulijoe_-_2010_09_11_-_kiskunlacháza_-_ob_utolsó_forduló_part_1 (1) diesel_rekord (1) diesel_tdi_rtdiextreme_turbo (1) drag (1) drag_polo_augusztus_tdiextreme_diesel_tdi (1) fÉltengely_polo_drag_esÕ (1) idõ_leggyorsabb (1) koe_két_második_és_ob_i._helyezés (1) rábaring_polo_drag (1) tdi_diesel_drag_polo_tdiextreme (1) tdi_polo_drag_tdiextreme (1) tdiextreme_bulijoe (1) 10 (2)Archívum2010. szeptember (1)2010. július (1) 2010. május (2) 2010. március (1) 2009. december (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (1) 2009. július (1) 2009. június (2) 2009. május (2) 2009. április (2)
10.37 @ 214 km/h
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |