|
Satu Mare - 2010.07.03.-04.2010.07.10. 11:03 -
bulijoe
Megérte elmenni Az utolsó kiskunlacházi versenyen sok volt nagyon a technikai hiba. Három darab féltengely csuklót sikerült tönkretennünk. Egyész versenyen szereltünk csak, és az utolsó idõmérõ futamon végre sikerült nem rajtban eltörni, és menni egy jobb futamot ( 10,9@200 ). Amikor visszaálltunk fura járása lett a motornak, ami mint utobb kiderült a hátsó motor teljes meghibásodása miatt volt. Még odaálltunk a döntõbe, de a technika végképp megadta akkor ott magát. A hiba röviden : a motor nem tiltott le 6000 fordulaton, és a 6300 körül a szelepet kinyutotta az ellennyomás, és tört szakad minden ( szelep, hidrotõke, dugattyú, blokk, hengerfej... ). Anyagi kár jelentõs, de hát mit tudunk tenni, benne van a pakliban. A két motor esetén nem is lehet hallani mi van a motrorral menet közben! :( Satu Mare ugye nemzetközi verseny II. fordulója is és jó hírek voltak a tavalyi versenyrõl, és a nézõk mennyiségét illetõen. Megcsináltuk az új motort és beletraktuk a víz-alkohol befecskedezõt is, ami a Piros POLO-ba kezdetektõl benne volt. Szombaton hajnalban eliundultunk, kisebb kitérõkkel 7 óra út után megérkeztünk Szatmárnémetibe, a reptérre!Letréleztünk és elkezdtünk futamokat menni. Sokat mentünk, minden futamban változtatunk valamit és el is jutottunk estére 11,4@190-ig, de nem találtuk a hiba okát amiért a kocsi nem folyamatosan nem adott le teljesítményt. Folyamatosan figyeltük a turbo nyomás mérõket ( köszi Racewold.hu ) egy kamera segítségével. Estére megtaláltuk az üzemanyag rendeszer hibáját is. Az elsõ motor Tandem Pumpája nem ment rendesen, mert szétesett. Este a szervezõk segítségével próbáltunk meg egy ilyen alkatrészt szerezni. Maximálisan segítõkészek voltak, amit itt köszönön meg nekik! Végül azonban a Skoda Octáviánk szétszedése mellett döntöttünk, és szereltük át a hiányzó alkatrészt a POLO eslõ motorjára. Következõ futam már 10,67@217 volt ami nekem és szerintem az egész csapatnak katarzis élmény volt. A 402 méter végén akkora élmény volt a 220 km/h mutató órára néznem, és akkora élmény volt HATALMASAT ÜVÖLTENI, hogy nem is volt többet hangom. El sem tudtam a srácoknak mondani mit éreztem! :) Gyorsan a Víz-Alkohol befecskendezõ bekapcsolása mellett döntöttünk. Legjobb aznapi elsõ 201 méter után így megint a 4 sebességi fokozatban kevésnek bizonyult az üzemanyag. 200 km/h nem tudott gyorsulni és 2 mp biztosan így utaztuk el. Így mentünk azért a jó 201 méternek köszönhetõen egy 10,5@200-et. Kezd egyre jobbnak tünni a kocsi, és egyre jobbak az eredmények. Rajtban is tudtunk javulni, habár még mindíg egy 2,3 bar nyomásra túlfújt konfiggal megyünk a féltengelytörést megelõzve 1,5 60 lábat! A versenyen a legjobb három 60 láb a POLO-é volt! És ez mindenképpen bíztató eredmény. Következõ versenyre igyekszünk stabilizálni a Üzemanyag rendszert, és jobban beállítani a teljesítményt. Megközelíthetjük akár az alacsony 10 mp-es határt is mert a kocsi stabil menet közben és jól bírja a nagy sebességet is! Következõ vereny : Kiskunlacháza, OB , DragRacing - 2010.07.17 Üdv, Joe Total 1 entries |
GyorskeresésCimkék8_diesel_tdi_tdiextreme_gyorsulás_polo_drag (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_2010_05_02_-_teszt_kunmadarason (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_készülõdés_a_szezonnyitóra (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_túl_a_szezonnyitón (1) blog_-_tdiextreme_-_bulijoe_-_2010_09_11_-_kiskunlacháza_-_ob_utolsó_forduló_part_1 (1) diesel_rekord (1) diesel_tdi_rtdiextreme_turbo (1) drag (1) drag_polo_augusztus_tdiextreme_diesel_tdi (1) fÉltengely_polo_drag_esÕ (1) idõ_leggyorsabb (1) koe_két_második_és_ob_i._helyezés (1) rábaring_polo_drag (1) tdi_diesel_drag_polo_tdiextreme (1) tdi_polo_drag_tdiextreme (1) tdiextreme_bulijoe (1) 10 (2)Archívum2010. szeptember (1)2010. július (1) 2010. május (2) 2010. március (1) 2009. december (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (1) 2009. július (1) 2009. június (2) 2009. május (2) 2009. április (2)
10.37 @ 214 km/h
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |