nagy kompressziós 1.3 turbo uno-nál nekünk is a tűzkarikás blokk lett a megoldás, azóta nincs is rá panasz, nekünk Győrben csinálták, az is valahol 15-20e környékén volt asszem, mondjuk ennek már 2 éve.
Mi szemben bal oldalon voltunk és igaz amíg a nap bele sütött a kijelzőkbe tényleg nem láttunk szinte semmit, de utána tuti volt. Novának nagy grat a 8.9-ért! Jó kis verseny volt ismét, Én személy szerint a repülős kommentátort máskor is szívesen hallgatnám így verseny közben mert állat a szövege
Az Audiba 240-nél a világra sincs gondom, de a motoron hiába bújok a magasított plexi mögé a szél úgy rugdossa a fejem, mintha focilabda lenne, most már értem miért edzenek az F1ben is nyakra, a G erőkön kívül a szél is megtalál
Ok, vmelyik Lacházi vagy Madarasi futamon láthatod is.
Ha emlékeim nem csalnak, akkor friss jogsival a kresz szerint 2 évig nem vihetsz utast, de ez nem 100%.
Fapuma8, Én 1190e oda adom neked a 2004-es 1000-es GSX-R -emet, minden olaj, szűrő friss benne, 35e km, viszonylag ritka gyári fényezése van (narancs-fekete) + adok mellé még egy hátsó gumit is, magasított MRA plexi, BOSS dob, + vmi magyar kütyü, hogy menjen 299 felett, de 1 biztos végre nem megy annyit mint a busa, viszont jobban fogyaszt, városban 6,2-6,6 közt, városon kívül 5,8, úgy hogy 140 alatt még városban sem igen mentünk, országúton 170-260 közt, power túra volt és nem akartam lemaradni
az Auditól még várunk javulást, kb 11:5 esetleg minimálissal ez alatt lehet a jelenlegi technika vége, idén minden versenyt saját lábon teljesíteni a cél, de ha Robinak elege lesz a sok 2. 3. 4. helyből lehet benéz 11 alá is
nálam a 81-82es Kawasaki 750 LTD ami mindent visz, persze rendőr motor változatban mert az volt nekem is, amcsiból hozták be még a 90es évek elején és a hangja az vmi káprázatos, alapjáraton mint egy Benelli csörög, kattog, de magas fordulaton mint egy forma1es autó imádtam a hangja miatt!
Egy ismerősöm most akar S4, S6-ot venni, gyorsan felvilágosítottam egy szűk 3 óra alatt (saját károm alapján elég jól ismerem már a hibáit, erényeit még kevésbé, mert többet áll mint megy, de az az autó mellett szól, hogy amit megcsinálok rajta az már újra nem esik szét, csak nem szabad sajnálni a minőségi alkatrészt, szóljon ez a drága előző tulajoknak, hogy a ...), hogy mire figyeljen oda, azt mondta inkább elvisz engem + 1 régi ismerősét aki 30 éve autószerelő, ezt elmondta az eladónak is, ekkor az eladó válasza csak ennyi volt:
Ilyen műszert honnan lehet beszerezni ami loggolná nekem az adatokat Audi S4-ben? Ki válalja hogy beszerel 1 ilyet és milyen árban mozognak ezek a "kütyük", sajna nem értek hozzá, ez nekem még kínai.
Szeretném tudni hogy mi zajlik a mociban így széria állapotban is, jövőre növelném a teljesítményt is és szeretném elkerülni az újabb motor generált.
Biztos ami biztos 26.-án újra mérjük a 2 gépet, bár az S4 16os télin fog futni és K24 helyett 26 van fent, de se chip, se progi csak széria motor + új NGK gyertyák.
Az S2 avant pedig kopott 18as nyárin fog menni, azon is 26 van + hengerenkénti leömlő, 70es rendszer, de se chip, se progi.
Meglátjuk, többet megyünk mert lesz rárúgós leforgatós, meg hamarabb elváltós is
Charlie, már nem emlékszem a porsches srác nevére, de traktort fogott, asszem őt még nem láthattuk pályán. Beláthatatlan kanyarba előzőtt és a traktor bal első kerekét kapta el, nekem így mondták.