Ugyan mitől lenne az 1.6T 1.4T-ből profi? Azt hiszem 2 éve engedélyezett a stroker streetben is.Magyarul ha 1.4-ből 1.9 lesz,akkor mehetsz AS7-ben legálisan.
az utólag turbós azért street,mert van papírja,ülése,kárpitja,mindene.Nincs szétvágva,csőből-műanyagból építve,stb.
Ha nem lehetne ilyen autókkal streetbe nevezni,nagyon sokan nem versenyeznének profiban az utcai autójukkal. Még jó,hogy nem kell mindjárt stock autókkal versenyezni,úgy,ahogy a gyárból kijött. Vicc is lenne,ez nem astra kupa,hogy szinte csak a sofőrön múljon.
Tudja valaki,hogy szept. 22-23 KKL miért lesz 2 napos? Első nap megint valami autós találkozóval egybekötött gyorsulás,vagy valóban 2 nap lesz a gyorsulás?
Rohadtul nincs kedvem elkezdeni kötözködni,úgyhogy nem is ez a cél: Ha bal lábbal fékez,mivel kuplungol? Vagy bestage-el üresben,aztán akkor rakja az 1-est,amikor indul a lámpa? Ugye abban egyetértünk,hogy nem egyszer volt stage után 1mp-n belül rajt.
A másik,ami általános dolog és nem neked szól: Attól,hogy valaki most nem versenyzik,vagy nem versenyzett soha,még nem ok arra,hogy ne lehessen véleménye,ne írhasson ide és ne járhasson versenyre.Persze nem kötelező senkinek sem egyetérteni más véleményével,így az enyémmel sem.
Ha GT30 méretű,akkor ennyit akár tudhat,ha gt28,akkor már limit.
De a lényeg,h nem 1 turbóra mondott az ember 800 lovat. Hang alapján azért nem gyenge.
Végre tudott menni egy egész jót,belejött a gumimelegítésbe is.Félelmetes,amikor 300m-nél még elkezd beszitálni,de az utolsó futamokra egész jól eltalálták!
Mondjuk balesetvédelmi szempontból nem annyira szerencsés az éjszakai verseny,könnyen előfordulhat,h valakinek autózni támad kedve a füvön,ahol épp mások gyalogolnak,stb.
Menj ki egyszer fertőszentmiklósra, 6 órát álltam a sorban,lenyomtam egy futamot és mentem is haza,annyira ki voltam idegileg. Órákig nem is ment a kígyózó sor,a f.fej osztrák meg már 4x állt be a sok közepére,amikor odamentem megkérdezni,hogy ezt hogy is gondolja.Még engem nézett hülyének,mit akarok,paraszt magyar.
Azok nem csókos autók,hanem azok,akik kicsengették a soron kívüli belépőt is.
Mondjuk ha mindenki megvenné,akkor nem sok értelme lenne.
Meg kell nézni hány nevező volt,elosztani a lehetséges futamszámot ezzel és akkor kiderül,fejenként elméletben mennyi járna.Sajnos ez a probléma mindig is megvolt és meg is lesz,mivel nincs szerintem lehetőség még egy pályára.Ha ennyien vannak,lehetséges megoldás a 2 napos rendezvény,ahol lehet az amatőröknek is több helyet szorítani. A pro-k úgyis csak 1-2 quali-t gurulnak,aztán döntő.
Hát nem tudom kinek mi volt a gondja,de én személy szerint örültem,hogy elmaradt a néha előforduló 1 órás kényszerpihenő a mérő techinkai hibája miatt.
Legközelebb tovább világol lesz,el lehet nyújtani az időmérőt is kicsit.
Reggel 8-kor lehet sokat menni,utána persze rengeteg a várakozási idő,de azért 6 órát nem kell várni egy futamért,mint fertőn.
Ami pörgősebbé tehetné a versenyt,az az,hogy a sok majom ne a visszatérőben szarakodjon 10-el,hanem visszafordulva igyekezzen,ahol kezdődnek a nézők,ott kell szerintem csak lassabban menni.Amíg vissza nem jönnek,nemigen lehet indítani a következő futamot...Ehhez kell a 78mp.
Szóltunk már emiatt,illetve az ellenkező miatt,amikor bestagelve rajtprogival 15mp után elengedem,h mi van már,amikor leesik a fordulat alapra,akkor meg zöld...
Értem én,h lemerül az indító,de reggel kell elemet cserélni,vagy 3m kábel és nyomógomb,nincs ilyen gond többet.