Csak attol, hogy forgalmija van, meg nem lehet 600 loeros egy EVO. (de nem kizart persze mindketto meglete)
Ketsegtelen, hogy a 11mp-nel gyorsabb gyari autokat ez rosszul erinti. Gondolom oket a 130 km/h-s autopalya limit is rosszul erinti.
Az autosport mar csak ilyen, hulye biztonsagi szabalyok amik neha-neha esetleg ernek valamit.
Szerintem ezek a szabalyok nem jokedvbol, es nem kibaszasbol szuletnek.
Nem csak a dragbazisban nincs ez meg, hanem a futam.hu-n se. A rajtszam sem. (csak haromszamjegyu rajtszamok vannak aznap)
Ebben a percben volt masik futam, ez: http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=93969
Mondjuk egy percen belul 2 futam siman lehet. Lehet az 1/8-as ERR miatt nincs az eredmenylistan, a rajtszam meg eliras.
Igen. Persze mindig van, aki sokkal tobbet keres, van aki raadasul sokkal kevesebb munkaval.
Konnyu elvesziteni a fonalat, hogy mennyit is er az ember munkaja. Igy utolag visszanezve foleg.
Szerintem ezt a nevet adta neki. Hivhatna Szergejnek is.
De ez csak par Nissan fant zavarhat, pl. en sem tudtam, hogy csak R34 lehet Godzilla. En se, a tulaj se tudta tobbek kozott.
Valaki tudja, hogy Tokolon 6 eseten miert "buntetik" az legjobb idovel kvalifikalt versenyzot (ha o jut tovabb also korbol) egy plusz futammal, mig a 2. helyen kvalifikalt siman bye-jal jut a dontobe a 2. korben?
Igy fest:
1. kor 2.kor 3.kor
1-6 csata \_csata_
3-4 csata / \
\______
/
2-5 csata -- bye -- /
Helyesen igy lenne.
1-6 csata -- bye -- \
\______
/
2-5 csata \_csata_/
3-4 csata /
Persze, ertem en.
De valahol az is elrugaszkodas a sporttol, hogy az embereket nem erdekli a donto, nem? Vegulis az volna a sport resz.
Egyebkent nem a feltoltes resszel kell foglalkozni, valoban, hanem, hogy ne kevesebb bye legyen.
Az vegulis tok jarthato, hogy csak az elso harom kap pontot.
A tobbi helyezett meg csak annyi pontot kap, amennyit a kvalifikacios helyeert.
Ugy kell a pontokat kiokoskodni, hogy az 1-2-3 utan a 4-5-6 is aranyosan kapjon kevesebb pontot osszesen.