b16a1 motorba kellene nekem hengerfej tömítés.
b16b-s dugók vannak benne és elég magas sűrítési végnyomás, szeretném ha bírná.
tudtok elérhetőséget vagy tippet hogy hol vagy kitől vegyek?
erlinget (nem tudom hogy kell írni) azt tudok 10500ft ér, azt mondták az nem olyan rossz, de több vélemény is érdekelne.
helló.
BUÉK mindenkinek , nulla időm van gép előtt ülni
hátsó dobot szeretnénk csinálni.
a lényeg hogy ne legyen túl hangos, szóval nem átmenőt.
de sok ötletem sajnos nincsen. valami képet vagy ötletet tudtok adni??
itt Fertőszentmiklóson nincsen ilyen szabály
neked hogy van megoldva? amikor láttalak élőben, akkor hátul volt arra emlékszem. használtad te is így?
hát a rugó miatt már teljesen el vagy keseredve.
az életben nem találok ivt rugót az biztos
hol találtad ezt a cikkszámot?
innen mennyiért lehet rendelni?
van egy 4-1 es leömlőm és végig egy 60as csövem, a végén egy átmenő dobbal.
ha gyorsulási versenyre a leömlő utáni rész leszerelem a súlycsökkentés érdekében.
a motor állapotára és teljesítményére hogyan hatna ez?
a baj hogy ennyiért megkapom itthon is. (pl. unix, ráadásul van 30% kedvezmény)
ezért kéne valami használt, mert nem akarok erre a részére ennyit költeni.
pont ezért is kérdezem a cikkszámok alapján a többi rugót.
bontó itt van mellettünk, ráadásul az országban a legnagyobb.
utánajártam már annak is hogy csináltatni, de az is nagyon drága
itt melyik a gyári? mennyibe kerül?
én még sohasem rendeltem innen. nincsen valaki aki rendel? megrendelhetné az én spirálrugóimat is és fizetnék a postáért, persze csak ha megéri innen rendelnem.
ugyan azt a cikkszámot hozza mint az ivt civichez. vélemények??
csak azért mert azt halottam más nem jó hozzá, mert gyengébb és nagyon beül tőle.
én pedig a gyári hasmagasságot szeretném visszaállítani
már az új rugókat nézem, mivel használtat ivt-hez képtelenség találni.
de viszont, cikkszám szerint jó hozzá pl ez is: http://www.unixauto.hu/Unix_JarmuTipValaszto_Form.aspx
létezik hogy ez is olyan kemény mint az ivt?
mert ilyet tudok bontóból...
a vtec tömítés ki van cserélve, vadi új, csak gyáriba lehetett kapni.
a dugó is ki lett cserélve, én is új tömítést raktam minden hova. de a dugóval valami nem kerek, el is forog a helyén. ezért kéne új. a kérdés hogy külön is meg lehet e vásárolni vagy kéne vennem egy egész készletet. mert az nem lenne kellemes.
ez gumi ugye? legyártatni se igen lehet
1.6 ivt civicemen ömlik az olaj.
a vtec szelep mellett a hengerfejen vagy egy záródugó vagy nem tudom mi a neve.
a kipufogó vezérműtengely végénél zárja le a hengerfejet.
na ilyet szeretnék venni. ezt lehet után gyártottba kapni valahol? vagy csak gyáriba van?
egyáltalán lehet külön kapni ilyet?
ha valaki tud segíteni írjon legyen szíves
köszi szépen!
ezt már én is megtaláltam, zavart is hogy nincsenek árak
egy motorháztető elkészítésénél, hány réteg kell? nem tudom milyen vastag egy gyantába áztatott üvegszál, de ha ezeket egymásra helyezem, gondolom kell egy minimális vastagság ami kell ahhoz hogy strapabíró legyen.
te miből akarod csinálni a mintadarabot?
töltőanyagként mit akarsz használni? és leválasztó anyagnak?
te kértél már árajánlatot? egy motorháztető úgy kb. mindennel együtt mennyibe fáj?
az autómra szeretnék saját magam üvegszálas motorháztetőt csinálni.
érdeklődnék hogy csinált itt már valaki hasonlót.
az érdekelne, hogy hol vásároljam meg hozzá a hozzávalókat, hogyan kell csinálni, mire érdemes odafigyelni. szóval aki tud tanácsokat adni.
olvasgattam már róla pár helyen. de még igencsak nagy vonalakban találtam információt róla.
HONDA CIVIC IVT b16a1
úgy érzem a gyújtásommal vannak problémál, ki szeretnék mérni mindent amit csak lehet.
valaki tud segíteni nekem adatokban?? előre is köszönöm.
ja így más a szitu.
azt hittem minnél gyorsabb autó a cél.
engem sose érdekelt a kategória
csak lehetőségeimhez képest legyen minnél gyorsabb.
versenyen meg indulok ahol indulok. az idő az ellenfél
sok sikert az elképzeléseidhez. kiváncsi vagyok mit sikerül összehozni.
a lengéscsillapítót. műhelyben ahol dolgoztam a vizsgáztató az összes kicsit megszakadt ütközőgumit felírta cserére. az aljából levágtam pár centit és olyan mint az új. ilyenből volt jó pár darab, hamar összegyűlt és ebből raktam végig. a lényeg hogy az átmérő stimmeljen. így minimálisat biztos engedett rajtnál, de nem volt fiksz, nekem nagyon bevállt.
szerintem bontóba keressél, úgy lesz a legolcsóbb, mert kb 3-4db kell mindegyik felére.
az enyém nagyon szét volt könnyítve.
motorháztető is csak 4 kg volt. ajtók flexelve. belseje teljesen üres, még a kátrányt is felszedtem.
így utcai gumival 14.4.
utána hátulja meg lett emelve végigraktam a lengéscsillapítót ütköző gumival így kemény lett nem ült be a hátulja rajtnál. eleje meg ültetve (sport futómű)
gumi matador rallycross, hátuljából még -40kg. kiszereltem a tankot, előre került egy jóval könyebb
és leszereltem a hátsó fékeket. (akkor még nagyon fiatal voltam ) és még pár apróság.
most a hondával erőböl akarom elérni ezt az eredményt utána könnyítek
aha mert az elején fel volt cserélve két csati.
nem tudom a tengelyek állapotát megmondani, de remélem a hézagállítás és a kilóméterek meghozzák a javulást.
én úgy tudom 13-14bar között van a gyári érték.
szerintem se lehetne nagyobb 1 bar nál, pont ez aggaszt.
szelephézag hangja van, lett állítva, de azóta beverődtek a szelepek és szerintem a szelephézag beállítás se volt tökéletes.
1000km van a motoromban. (még járatom)
mértem sűrítési végnyomást és nem lettem túl boldog tőle
1.:15bar
2.:14.2bar
3.:15bar
4.:15.8bar
a motor a bejónál készült, szerintem ott nem lehet gond.
hf szelepek csak becsiszolva lettek, marva nem.
nem tudom mitől lehet, szelephézag még nincsen beállítva, rossz hangja is van.
most lesz olajcsere és szelephézag állítás, de nem hinném hogy ettől jobb lesz.
vélemények a motor állapotáról???
készítettem képeket a gyújtógyertyáról is, a 2d hengernél ahol nagy az eltérés sötétebb színű, a többi meg fehér, ez se tesz túl boldoggá. kap benzint rendesen?
nekem a dugattyúim feketék, de szerintem azért mert az elején össze volt cserélve a map és a tps és megfulladt a banzinben. gondolom azért rakódott le rá korom
cometic-et nem ismerem de biztos nem olcsó