Régebben próbálkoztam én is ilyen gyantás mutatvánnyal,elég nagy szopás.Sokat meg kell szerintem csinálni,mire elfogadható lesz az eredmény,arról nem is beszélve,hogy 1 db legyártása elég költséged.Gyári mocitetőről le kell venni a mintát,ez lesz a sablon,ebből tudsz csinálni héjat.Ha csak 1db-ot gyártasz le,akkor ez mehet is a szemétre.
Sajnos nekem nem sikerült elsajátítani rendesen a technikát,és az alapanyagforrásom is elég drága volt,így felhagytam a próbálkozással.
Jó lenne amúgy újra kezdeni,de kicsit több sikerrel.
Hát sajnálom. Hidrósnál persze hülyén hangzik,h kicsi a szelephézag,de ott is kell mérni,persze csak felújítás után van értelme sztem.Ha bemarják a szelepüléket,akkor ugye ugyanannyit illik leszedni a szelep végéből is.
ugyanazok a csapágyak vannak a T3 és T04E-ben is,de gondolom a többiben is.Nem nagyon szaroztak akkoriban,hogy minden csigához külön gyártósor kelljen.
Majd egy mérés jó lenne. A régi méréseden a kisebb csigával az látszott,hogy nincs értelme tovább forgatni,mivel nem nőtt jelentősen a teljesítmény,ha jól emlékszem.
Magyarul lehet kevés a pumpád,illetve valami dugulás van,amivel csökken a szállított mennyiség.Ha van rá lehetőséged,köss be egy mérőórát a rendszerbe,és figyeld a nyomást.Ez nem könnyű,főleg hogy menet közben kell mindezt,de nem tudok jobbat mondani,hogy kizárd a pumpa elfogyást.
Hát a 25% inkább 40,ha tisztán használod,legalábbis nekem ez a tapasztalatom. 10 nekem az alja,de akkor lábujjhegyen,ha normálisan használom,akkor 12... Benzinből 8-9 volt az átlagos,legalja 7 ha minden igaz.
A rendszer tehetetlenségéből adódik,h ha elveszed a gázt,ergo nem kap annyi levegőt,hirtelen bedúsul a keverék 1-2 mp-re.Ezért szokott lenni,h ilyenkor elvesz x%-ot a befecskendezett mennyiségből.Kb ugyanaz,mint a gyorsítási dúsítás,csak fordítva.Ha fent elfogy,elszegényedik,akkor vagy nem elég az üzemanyagszállítás,vagy a befecsik kicsik.Van erről valami infód,mekkora a kihasználtság? Log nélkül ember legyen a talpán,aki megmondja a millió ok közül miért nem jó.