én is azokra dolgokra gyúrok most télre amihez nem kell pénz. bővítés és polírozás lesz.
a baj hogy a motor most lett kész ez volt az első éve tegnap mértem mindegyik hengerben 16bar a végnyomás, most semmi kedvem szétszedni. szóval még jövőre is ezzel a blokkal akarok menni.
szóval hajtókar csere is kiesett.
Szóval ha jól látom minimális változtatásokra van csak lehetőségem blokk megbontása nélkül, semmi komolyra, mert ha komoly hengerfejet csinálnék az alja nem bírja.
a leömlőm valami házi készítésű, már így vettem. lehet az se a legjobb.
szerintem hajtáson erősítek, pár apró dolgon változtatok, cserélek.
és ha lesz lehetőségem 1-2 éven belül készül egy másik motor. de így meg nem tudnám mondani milyen, csak annyit hogy honda
1.6 ivt blokk b16b dugókkal. integra tengelyek, rugók, szívósor és fojtószelep.
4-1 leömlő végig 60 rendszer, könnyített lendítőkerék.
most kb 180le körül van, többen azt mondták annál több, lényegtelen.
a kérdésem mit kéne változtatni? énszerintem teljesen át kéne építeni a hengerfejet, de ha tengelyeket, rugókat szelepeket cserélek, komolyakra kéne, akkor viszont az alját is cserélni kell.
ez rengeteg pénz!
vagy van olyan tengely amivel viszonylag olcsón lehet teljesítményt növelni és nem kell az egész motort újra építeni? vagy más ötletet is elfogadok.
az autóm mérlegen volt mérve amikor megvettem első gyorsulás után a belseje volt csak kipakolva, úgy volt 965kg. utoljára 875kg lett mérve. abból jön le -18kg tetőablak és a könnyű motorháztető.
840-850kg az autó kb plusz én 85kg.
ennél jobban már nem tudok
szétflexelt ajtók, minden polikarbonát csak a szélvédő nem, motorháztető is flexelt és a tetőablak is ki van szerelve. plusz az egész belseje. mindezt úgy hogy utcaiként megyek és ott szerelem szét és verseny végén rakom össze, viszek mindent magammal, csak két ülés van a kocsiban.
Annó a gti-ben én is kiszedtem a kátrány lapokat nyáron meg a hondából is hátulról
kicsit megnyugodtam hogy rajtam kivűl is vannak beteg emberek
most még csak érdeklődök. de ha már eldöntöttem mit akarok kereslek.
attól én messze vagyok még, de jövőre talán szorosabb futamok lehetnek, hétvégén nagyon megvertél.
hidegen.
hátsó kerekek vékonyak és 3 barra vannak fújva. futómű hátul emelve és fel van keményítve. elöl pedig be van állítva, minden tökéletes. a gumin egy M betü van gondolom ez a keveréke, ezt nem tudom milyen. ennél jobb 60 lábat nem tudtam sehogy se menni. Ezért is szeretnék más gumit.
Idén 15-ös yokohama a048 al mentem 195/55.
jövőre szeretnék javítani a rajtokon. és mivel a cél elött rakok egy 4. et jó lenne egy 13-mas gumi.
ilyeneket láttam hondákon. asszem ez az a méret. jó lenne ha tapasztalatokat, tanácsokat, tippeket tudnátok adni. elsőkerekes szívó hondára kéne. kb 180-190le. jövőre lesz speer is ha minden igaz.
szerintem is gyárit vegyél. egy gyári pl 5gen vti-vel kikönnyítve jó gumikkal is jó időt lehet futni. aztán ahogy van rá pénzed szépen elkezdeni építgetni.
én 350 ér vettem az enyémet 2 éve, azt jobb ha nem tudod mennyit költöttem rá, arról nem is beszélve hogy mennyi munka volt vele. de én szereltem, tudok róla mindent és ez megnyugtató.
versenyre készült de pl hétvégén jöttünk vele Horvátországból és jövő héten megyek Écsre.
A te helyzeted jobb, ha lenne másik autóm az enyém is jobban ki lenne hegyezve versenyre.
A lényeg többet nézzél meg és próbálj ki.
mivel az egész autómat én raktam össze. és a fúráson kívül mindent én csináltam. örülnék neki ha ezt is én rakhatnám össze. többször összeszereltem és szét. sajnos váltót és difit még életemben nem szereltem, egyik oka volt hogy megvásároltam tőled, jobban vonzott az hogy tudjam mi hogy van, mint az hogy ilyen legyen az autómban.
több választ kaptam, szerintem ahogy összeszereltem teljesen jó, mivel összerakása logikus. képeken láttam még csak ilyet, ezért feltételeztem hogy hiányzik két kis kerék.
csupán erre vártam választ.
de látom így körülményes. ezért ha lehetséges és feléd járok, felhívlak és megmutatom meddig jutottam el, te pedig elmondod hogy mi hogy van. ha neked ez így rendben van.
hali.
Már össze volt rakva. csupán azt nem tudom hogy minden alkatrész szerepel e a képen ami kell,
mivel darabokban kaptam és még soha nem láttam ilyet. Ha én szedem szét az más.
ez milyen sper, mi a neve? így legalább utána tudnék nézni.
de ha a képen látottak alapján azt mondjátok megvan minden és csak össze kell rakni, semmit nem hézagolni és csak használni én örülök a legjobban.
honda váltómhoz vettem egy spert, ami állítólag Pécsen készült.
most szét van szerelve, van nekem egy két dolog ami nem világos, tud nekem valaki mailben segíteni úgy hogy küldök róla képeket?
vettem 2db 195/55 R15-ös Yokohama a048-as gumit
utcán is használom.
ha használt már ilyet valaki leírhatná, milyen nyomáson ment vele utcán és versenyen.
mert most 2bar körül van és azt vettem észre hogy a gumi közepe fogy, mintha túl lenne fújva, de utcán ennél kisebb nyomás szerintem kevés lenne. köszi a válaszokat.