timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.09.14. 17:49:12 (18315
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ez melegen vagy hidegen értendő? Melegítést követően felugrik 0.2-0.3bar-t.
Nekem meleg állapotban 0.6-0.7barral voltak a legjobb 60lábaim és 1/4 időim. 2.1-es 60lábaim voltak folyamatosan. Hátsókat kicsit túlfújni.
Érdemes még a futóművedet is meglesni, beállítani.
Van aki emel a seggén kicsit, vékonyabb kereket rak hátra...stb.

Gumiról csak annyit, hogy annak is nézz utána milyen az adott gumi, mert ha te veszel egy keményebb pálya slicket, életben nem fogod felmelegíteni az üzemi hőfokra. Mosolyog  
Re: hori (18311)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 16:57:29 (18308
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Mekkora nyomással használod a gumit?
 
Re: hori (18303)
válasz erre előzmények 2011.09.05. 19:39:00 (18296
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Szerintem meg egy irigy KUTYA vagy!!!! Széles vigyor nem akarod, hogy neki is 4G-je legyen Széles vigyor Cool Zokog  
Re: hori (18295)
válasz erre előzmények 2011.09.05. 14:10:33 (18292
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Amúgy a 4g nagy feeling, az egyik legnagyobb a hondák közül. Ha lehet, 4G-t vegyél, de ne minden áron!
Ezekkel az ilyen-olyan dugó, tengely....van benne, vigyázni kell. Hondás-hondást is b@szott már át, nem is kevésszer. Inkább alapot vegyél, és te tedd bele a cuccokat, az a biztos! A legfontosabb a jó karosszéria! Fék, futómű, erőátvitel, motor...stb. ezek mind cserélhetőek! Mosolyog  
Re: dani1121 (18291)
válasz erre előzmények 2011.09.05. 13:40:56 (18290
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy B16-al a 13-as idő nem elérhetetlen, nem kellenek hozzá NASA cuccok. Ha jól tudom Horinak a 4G-be b16b dugo + integra cuccok a fejben és 13.7. Anno Botinak is 13-as ideje volt a B16-al először integra tengelyekkel aztán Rocket motorsport tengelyekkel még javított....ezt követően belekerült egy B18 Széles vigyor Én még szívóban portolt fejjel, Integra leömlővel, 50es rendszerrel, sperrel, slickkel, kipakolva mentem 14.1-et. A legmeghatározóbb a SÚLY! A jelenlegi 6G sedanomat rommá húzhatom, akkor is elcsap egy közel gyári 3ajtós 5G Széles vigyor Ha verseny a cél, kopasz, fapados, kurblis ablakos alapot kell venni. Mosolyog  
Re: dani1121 (18289)
válasz erre előzmények 2011.09.05. 12:56:43 (18288
Felhasználói profil
13.05 @ 186
"Megéri túrni a d16-ot? Van értelme szívóba? Mert mire a vti 160lovát elérem, arra már többe kerülne mint egy vti-t venni. Teljesítményben meg kb ugyanott lennék."
Ez így van. Főleg ha versenyekre is ki szeretnél vele menni. A D-s motorra vagy csiga, vagy semmi. Én mindenképpen B-ben gondolkoznék, esetleg H22. Jelenleg fut itthon egy 4g sedan H22-vel, meg egy Crx is. Nagyon meg vannak vele elégedve. Mai eszemmel amúgy B18 alatt bele sem kezdenék az építésbe. Ha most tehetném tuti B18, B20 vagy H22, F22, F20b...stb. Utóbbi lenne a legjobb, de ez hazánkban szinte elérhetetlen. Mosolyog


 
Re: dani1121 (18285)
válasz erre előzmények 2011.09.05. 11:49:45 (18284
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Amit én tudok róla:
Komplett eleje az enyém volt: lámpák, mocitető, lökös, bajusz, indexek, helyzetjelzők.
A motor már volt bontva, ha jól tudom magas kompressziós (b16b) dugók vannak benne, anno volt még benne integra tengely,rugo...stb. valami 19xLE volt talán mérve.
Úgy igazából nem néztem meg soha, de az itthoni Ivt-k nagy része törve volt. A motorokban koruk miatt is 150...de inkább 180.000+ km van, tudok olyanról amiben 220.000+ is van.
Amúgy legutóbb Pakson láttam ezt az Ivt-t, szerintem oda vették meg.
Ha netán még megvan, ennyit megér. Ha nincs, ne is gondolkozz Ivt-ben, túlságosan le vannak lakva. Enyém is 2 autóból volt, Boti ex gépének is volt baja. Ami jelenleg még a piacon van az 800.000 és szerintem annyit nem ér. Gondolkozz inkább sohc 1.5 vagy Sohc 1.6 4g-ben. Vegyél valami szép állapotban lévőt, ami jó alap, aztán abba tegyél egy B18-at vagy dobj rá egy csigát.
...de ez csak az én véleményem. Mosolyog
 
Re: dani1121 (18280)
válasz erre előzmények 2011.08.30. 16:38:37 (18273
Felhasználói profil
13.05 @ 186
egy kis....víz/metanol + nitro? Széles vigyor Nyelvet ölt  
Re: MarcoR5 (18272)
válasz erre 2011.08.09. 12:26:08 (18232
Felhasználói profil
13.05 @ 186

Hibátlan sperres Vw ASD váltó eladó, ha érdekel valakit, elérhetőség a hirdetéseknél.  
válasz erre előzmények 2011.07.27. 11:13:05 (18217
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ilyen átalakítást még egy ismerősöm se próbált hivatalosan megoldani. Olyan van aki a 3as golfba hivatalosan beleiratta az 1.9pdtdi-t. Asszem Nyíregyházán csináltatta meg.
Amúgy az Audiba akarod a kovácsműhelyt belerakni? Széles vigyor  
Re: radics1 (18215)
válasz erre előzmények 2011.07.21. 19:22:17 (18214
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nem reagál rá, pedig tuti nem egy John Deere volt Széles vigyor  
Re: Demó (18213)
válasz erre előzmények 2011.06.27. 16:28:56 (18191
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Áh, lehet zabeszem nem fért a seggébe és elvette inkább Nyelvet ölt Széles vigyor  
Re: ave (18190)
válasz erre 2011.06.22. 22:23:31 (18186
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Turboá!
Ma Szegedre menet a kiskőrösi laktanya és a soltvadkerti Mol kút közötti szakaszon ~50m-es gumicsíkokra lettem figyelmes....csak nem teszteltél valamit? Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2011.06.02. 19:21:10 (18116
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem volt az ivt-ben sperr. Mi lenne a problémád? Hátha tudok segíteni Mosolyog  
Re: hori (18114)
válasz erre előzmények 2011.05.24. 23:09:18 (18091
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy komoly szívó D16-al elérhető lenne a 14alja is, volt példa D15-el is 14.0-ra, de az vitatható Kacsint turbós D15-el lásd Bandi és Juhilaci féle 1.5 turbókat, ők 11s-et mentek, de ez utcai autóban, 12 simán meglenne.
A rendőr az olyan dolog ha akar, úgy is beleköt valamibe. Amikor engem igazoltattak, belekötöttek mindenbe, csak a motorra nem voltak kíváncsiak. Széles vigyor
Nekem is Nippon dugóim voltak, hibátlanul működtek és tudtommal működnek is mai napig Mosolyog Igen, legtöbben azt a dugót használják D-sbe, ZC p29 Pm7 néven fut és nagyon korrekt az ára, minőségére az ismeretségemben nem volt még panasz. Mosolyog
 
Re: dani1121 (18090)
válasz erre előzmények 2011.05.24. 22:14:14 (18088
Felhasználói profil
13.05 @ 186
B-re való átalakítás macerásabb, mert kell hozzá jó pár dolog még ami megdrágítja. Kapásból váltó féltengelyek és még pár apróság Mosolyog A papírozásra pontos összeget nem merek mondani, de ha jól hallottam nem olcsó, de lehetséges. Reális időnek tartom d16-al de d15-el is a 14 tetejét-15s közötti 400-at, bár ez sok mindentől függ. Ha B-ről lenne szó a későbbiekben, akkor szerintem, nem is B16-al kéne foglalkozni, egyből B18, minimum. A 14 alja elérhető lenne egy piszkált B16-al, de akkor inkább egyből B18 és azt piszkálva 13,5-ös idő is elérhető.
Szóval ha ilyen komoly szándékaid vannak és turbo szóba se jöhet, akkor ne nagyon cseszegesd a D-s motort, inkább spórolj és aztán egy B18-ba öld a pénzt. Én személy szerint vennék egy komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic-et. Abból átrakni a motort, sperres váltót, 282mm-es első fékeket stb....de ez csak az én véleményem. Kacsint  
Re: dani1121 (18085)
válasz erre előzmények 2011.05.24. 14:09:53 (18084
Felhasználói profil
13.05 @ 186
A bepapírozás sem gond, van itthon amiben 1.8 van hivatalosan. Mindenképpen drágább egy D-st átalakítani B-sre, de az alapból 160le. Kérdés mi a cél? D-hez egy fokkal olcsóbb a tuning, de én személy szerint, D-s szívó tuningra nem igazán pazarolnám a pénzt ha később komolyabbak a szándékaid. Kapásból csigát neki. Ha hétköznapi használatra lenne inkább, akkor tökéletes az amit Bandi is mondott. Zc dugo, vtec swap....aztán jöhet a port, rugó, tengely...stb. Széles vigyor
Boti anno elég jó időket futott a D16 coupe-val, vele érdemes interjút készíteni Kacsint  
Re: dani1121 (18083)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 18:47:47 (18063
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Na, akkor nyugdíjas koromra még láthatok egy ilyet itthon Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18062)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 10:57:16 (18051
Felhasználói profil
13.05 @ 186
"meg mivel megy ki a pilóta a géphez? "
Nincs meghatározva, hogy milyen nemzetiségű Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18050)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 10:48:59 (18049
Felhasználói profil
13.05 @ 186
A pilota egy lexus gs 450h-val megy a munkahelyére Cartman
A géphez meg GYALOG!!!!! mivel egész nap ül, úgy van vele reggel kicsit sétál, hogy ne legyen fekélyes a valaga a nap végére Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18047)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 10:43:02 (18045
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Kerozinos repülők Nyelvet ölt Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18043)
válasz erre előzmények 2011.05.06. 18:12:36 (18003
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy Saab 9000 turbónál találkoztam olyannal hogy balansztengely megszorult és a lánc az álló fogaskeréken átugrálva járt Széles vigyor annak is hasonló volt a hangja , de ez csak nem az...remélem. Szelepfedél alá sem árt bekukkantani, mert veztengely is tud törötten járni, de még olyat is láttam hogy törött főtengellyel járt egy autó, igaz hangosan de járt Széles vigyor
Amúgy első hallásra tényleg csapágy gyanús...de én már továbbmentem Mosolyog  
Re: GMalma (18002)
válasz erre 2011.04.22. 11:13:25 (17977
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Le van az rendesen húzva? Nem lehet, hogy kicsit fellazul és akkor tördeli el a csavarokat?  
válasz erre előzmények 2011.04.10. 20:18:44 (17939
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Haver is közel 3barral fújja a tdi-t, hiába mondom neki dobja le azt a kinder geo-s szart, aztán valami normálisat külső wg-vel, de nem áll kötélnek Széles vigyor
Amúgy kíváncsiságból, mennyi ilyen nyomásnál a beszívott levegő hőmérséklet?  
Re: Master3v (17937)
válasz erre előzmények 2011.04.10. 18:42:07 (17934
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lexusban több hangszóró van mint az ibizában szelep Széles vigyor Nem egy kategória a 2 gép. Lexus az pávázós, niggerezős, lövöldözős, csipegetős.....a seat bevásárlós Cartman Széles vigyor  
Re: zsolap406 (17931)
válasz erre előzmények 2011.04.10. 11:52:54 (17929
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Kérem ne bántson!!!!! Zokog Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17928)
válasz erre előzmények 2011.04.09. 20:11:09 (17926
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Áh cukrász vagyok, nem is tudtam, hogy a diesel is olyan mint a benzines Nyelvet ölt
Nem is a csapágy a drága, hanem elviszi egy szerelőhöz, elkér x0e-t a munkáért, vegyen bele friss olajat, és ki tudja, nincs-e keresetkiesése azért mert letette 1 napra. Összezavarodott

ui.. Erős pd?? wtf? Széles vigyor    
Re: Master3v (17924)
válasz erre előzmények 2011.04.09. 20:01:46 (17925
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Eleinte nekem is furcsa volt, de aztán megszoktam. A lényeg fogjon mint állat, a többi nem érdekel Széles vigyor A vicc, hogy most a szívó hondában ugyan az a szinter tárcsa van, mint a turbósban volt, de ebben gyári szerkezetel nem a NASA F1 racing. Sokkal durvább, akkorákat ránt, repül minden szanaszét Széles vigyor Ezek szerint az F1 racing szerkezet gyengébb mint a gyári?!?!?! Hö?  
Re: ozoli (17921)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 19:19:16 (17918
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Na most fog egy laza infarktust kapni szerencsétlen Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17917)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 16:35:45 (17916
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igazság szerint ezt élőben kellene hallani. nyitott mocitetővel lassan elindulna, mellette állva hallgatni, hogy tényleg a kuplungtól jön vagy máshonnan. Számomra is az az érdekes, hogy ennyien megnézték, áldásukat adták rá és mikor bekerül az autóba akkor szar. 
Re: radics1 (17915)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:16:46 (17909
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, ezt akartam írni, hogy nekem is rángat , meg füttyent, ha kis fordulattal akarok elindulni, de ez szinternél szerintem természetes, az is lehet rosszul tudom. Ráadásul nekem rugós a tárcsa, havernak fix volt, na az a halál Széles vigyor  
Re: Bkori (17908)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 13:25:47 (17901
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Néztem a videódat, hát ennek elég durva hangja van. Ha Szabinál és Wistleréknél is volt, tuti jónak kellene lennie. Lehet, hogy nem is az erőátvitelnél van a gond, hanem pl. bakok kivannak és ahogy mozog a motor valamihez hozzáér, vagy a bakok adják ezt a hangot? Lehet hatalmas baromságokat mondok, de ilyen nincs, hogy ennyi szakember kezében megfordult és mégis változatlan. Összezavarodott  
Re: GMalma (17899)
válasz erre 2011.04.07. 21:02:17 (17897
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Exedy stage2 kit. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2011.04.07. 12:11:08 (17885
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Sachs racing szerkezet ~100e ha jól emlékszem. Akkor aztán rakhatsz bármit, nem muszáj szinter. 
Re: radics1 (17884)
válasz erre előzmények 2011.04.07. 11:50:48 (17883
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Act-nél nem látni neked lendkereket, de ebay-en van Fidanza alu, más márkákból acél.
 
Re: radics1 (17880)
válasz erre 2011.04.07. 11:06:17 (17879
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pl. a Spec stage3 kísértetiesen hasonlít az F1 racing stage3-ra amivel jól megszoptam a f@szt. 0.5bar fölött 4-5ben csúszott végig, hiába volt szinter a tárcsa. Aztán leszedtem, felületek megigazítva és még így sem ért egy lyukas garast sem. Mai eszemmel ACT Xtreme alá semmi képpen nem adnám. Amit glo is írt, ha jó a szerkezet, rakhatsz szalvéta tárcsát is Széles vigyor A sachc racing szerkezet sem egy horror ha jól emlékszem! mai eszemmel inkább vennék 80-100e körül egy komoly szerkezetet, mint 2x-3x le kelljen venni, szarakodni vele és még úgy se legyen jó.

 
válasz erre előzmények 2011.04.05. 21:13:19 (17845
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ezt csak addig tudjuk kormos kollégák fejéhez vágni, amíg el nem terjed az E95   Széles vigyor
Akkor majd kapunk, hogy nekik 2L-t eszik a 250ft-s E95-ből de PADLÓN!!!! Finoman és nőiesen autózva nem is eszik, hanem termel! Nyelvet ölt  
Re: GMalma (17844)
válasz erre előzmények 2011.04.05. 12:50:18 (17839
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az nem is rossz. benzinből mennyit evett ilyen stílus mellett? 
Re: radics1 (17838)
válasz erre előzmények 2011.04.03. 14:51:40 (17829
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Elég szomorú, hogy ekkora differencia van az itthoni kutakon e85 téren. Én mostanában tervezem, hogy átállok rá, de ezek szerint csak reménykedhetek, hogy a környékemen fellelhető e85 jó is lesz, nem csak olcsó Mosolyog  
Re: GMalma (17827)
válasz erre előzmények 2011.04.03. 12:14:47 (17825
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Van kicsit komplikáltabb lehetőség is pl. akvárium tisztító cső, kérdés mennyire lehet vele megoldani a visszacsapó miatt Mosolyog  
Re: GMalma (17822)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 16:41:53 (17810
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Vállalni vállal. Azt nem tudom, hogy az alut is ennyiért varrja-e. 
Re: Jamal (17809)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 14:54:29 (17808
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nekem múltkor egy 3"-os saválló csövet 1500ért varrt körbe awi-val egy csávó. szabályosan sokkot kaptam. akkor jöttem rá, hogy venni kellene egy awi-t. Széles vigyor    
Re: Jamal (17807)
válasz erre előzmények 2011.03.28. 17:21:36 (17778
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nem ismerem mi mivel kompatibilis az audinál, de pl. haveroméknak anno ha jól tudom Szabyk hozott Sachs racing kuplungokat a Tdi-kbe, azok elég komolyak. Sorra törtek a féltengelyek, aztán a 4. fokozatok, de a kuplung 1x sem csúszott még meg Széles vigyor  
Re: radics1 (17776)
válasz erre előzmények 2011.03.28. 17:16:10 (17777
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pontosan. Elvittem egy öreg szakihoz, aztán ő belőtte. Mosolyog  
Re: radics1 (17776)
válasz erre előzmények 2011.03.28. 13:53:03 (17772
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pont így jártam, mikor f@sz voltam és ellenőrzés nélkül feldobtam a kuplungot aztán csak pislogtam, hogy csúszik. Mikor levettem, láttam, hogy a szerkezet csavarok nélkül is felfekszik teljesen a lendkerékre. Szedettem a lendkerék széléből, aztán jó is lett. Mosolyog  
Re: radics1 (17771)
válasz erre előzmények 2011.03.02. 10:40:03 (17644
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, így már nem olcsóbb játék, közel szint Nyelvet ölt
Bocs, de akkor meg voltam keveredve, azt hittem a 3.6 árában mozog a 3.8 is, de akkor nem Mosolyog Anno nekem 500-at mondtak 3.6-ra, gondoltam a 3.8 se lehet sokkal húzósabb, de mégis Széles vigyor
Az, hogy olcsóbb és több alkatrész van a japokhoz, az igaz, de mint minden más téren olcsó húsnak híg a leve. Kapsz te fillérekért ilyen olyan pl. futómű cuccokat amik aztán egy év alatt térdelnek. a minőségi alkatrész itt is drága, mondjuk akad olyan névtelen fos is ami elég jó minőségű ahhoz, hogy nyugodt szívvel be lehet építeni...de ritka.
Az alap géppel kapcsolatosan csak annyit, hogy én inkább venném a lelakottabb gépet olcsóbban, és a saját szám íze szerint, olyan futómű, fék, hajtás cuccokkal újítom fel, ami majd a kitűzött teljesítménnyel lazán megbirkózik, mint 2x annyiért egy olyat, ahol a gagyi utángyártott szarokra hivatkozva csapkodja a paraszt az asztalt, hogy márpedig minden zsír új a kocsiban és neki ennyibe van!!!! Ja és persze első női tulajtól, megkímélt, garázsban tartott, törésmentes 5. autónak használt szemünk fénye kihasználatlanság miatt fájó szívvel eladó. Mosolyog  
Re: Turboá (17639)
válasz erre előzmények 2011.03.01. 20:17:37 (17633
Felhasználói profil
13.05 @ 186
jah bocs, félreértettem Mosolyog Én csak  motor átalakítását számoltam, de így, hogy már értem, sem tudok írni összeget mivel attól is függ, 4-5 vagy esetleg 6.gen civic-be kerülnek a cuccok. Itt lehet akár 500.000ft különbség is generációk között. A másik ami az igényességet illeti embertől függ, mivel van  akinek a disco kerék jön be, nekem nem. Van akinek kell a zene meg bőrrel behúzott elsősegély doboz..stb. én tudok ezek nélkül is élni. Én úgy gondolkodom bmw-ben, hogy vennék egy lelakott e30-at fillérekért és ebbe szereznék valami nagyobb sor6-ot vagy v8-at. Semmi futómű, fék, beltér...stb.
Hozzáteszem nem vagyok tisztában annyira a bmw árakkal, csak amit bmw-sektől hallok. Mosolyog  
Re: Turboá (17629)
válasz erre előzmények 2011.03.01. 12:52:55 (17628
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Mostani árakkal még pontosan nem számoltam, de ~500e egy Civic ~300-350le-re relatív igényesen + az autó, akkor ha magadnak építed. Ha nem....jön még egy csöpp munkadíj Mosolyog  
Re: Turboá (17626)
válasz erre előzmények 2011.03.01. 10:15:48 (17625
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Úgy értettem a megfordulást, hogy írtad a japo tuning olcsóbb mint a bmw, de egy bizonyos szintig pl.negy  338 v. 340 olcsóbban kihozható mint egy ilyen szintű pl. civic. Mosolyog  
Re: Turboá (17624)
válasz erre előzmények 2011.02.28. 21:10:10 (17619
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Jah, alfához is akadnak komoly cumók, csak győzze az ember megfizetni.
Most haverom a v6 gtv alfára hengerenkénti pillét szeretne, állítólag Schulek papának van valami megoldása erre Mosolyog  
Re: LacUS (17618)

összesen 190 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!