Ez melegen vagy hidegen értendő? Melegítést követően felugrik 0.2-0.3bar-t.
Nekem meleg állapotban 0.6-0.7barral voltak a legjobb 60lábaim és 1/4 időim. 2.1-es 60lábaim voltak folyamatosan. Hátsókat kicsit túlfújni.
Érdemes még a futóművedet is meglesni, beállítani.
Van aki emel a seggén kicsit, vékonyabb kereket rak hátra...stb.
Gumiról csak annyit, hogy annak is nézz utána milyen az adott gumi, mert ha te veszel egy keményebb pálya slicket, életben nem fogod felmelegíteni az üzemi hőfokra.
Amúgy a 4g nagy feeling, az egyik legnagyobb a hondák közül. Ha lehet, 4G-t vegyél, de ne minden áron!
Ezekkel az ilyen-olyan dugó, tengely....van benne, vigyázni kell. Hondás-hondást is b@szott már át, nem is kevésszer. Inkább alapot vegyél, és te tedd bele a cuccokat, az a biztos! A legfontosabb a jó karosszéria! Fék, futómű, erőátvitel, motor...stb. ezek mind cserélhetőek!
Egy B16-al a 13-as idő nem elérhetetlen, nem kellenek hozzá NASA cuccok. Ha jól tudom Horinak a 4G-be b16b dugo + integra cuccok a fejben és 13.7. Anno Botinak is 13-as ideje volt a B16-al először integra tengelyekkel aztán Rocket motorsport tengelyekkel még javított....ezt követően belekerült egy B18 Én még szívóban portolt fejjel, Integra leömlővel, 50es rendszerrel, sperrel, slickkel, kipakolva mentem 14.1-et. A legmeghatározóbb a SÚLY! A jelenlegi 6G sedanomat rommá húzhatom, akkor is elcsap egy közel gyári 3ajtós 5G Ha verseny a cél, kopasz, fapados, kurblis ablakos alapot kell venni.
"Megéri túrni a d16-ot? Van értelme szívóba? Mert mire a vti 160lovát elérem, arra már többe kerülne mint egy vti-t venni. Teljesítményben meg kb ugyanott lennék."
Ez így van. Főleg ha versenyekre is ki szeretnél vele menni. A D-s motorra vagy csiga, vagy semmi. Én mindenképpen B-ben gondolkoznék, esetleg H22. Jelenleg fut itthon egy 4g sedan H22-vel, meg egy Crx is. Nagyon meg vannak vele elégedve. Mai eszemmel amúgy B18 alatt bele sem kezdenék az építésbe. Ha most tehetném tuti B18, B20 vagy H22, F22, F20b...stb. Utóbbi lenne a legjobb, de ez hazánkban szinte elérhetetlen.
Amit én tudok róla:
Komplett eleje az enyém volt: lámpák, mocitető, lökös, bajusz, indexek, helyzetjelzők.
A motor már volt bontva, ha jól tudom magas kompressziós (b16b) dugók vannak benne, anno volt még benne integra tengely,rugo...stb. valami 19xLE volt talán mérve.
Úgy igazából nem néztem meg soha, de az itthoni Ivt-k nagy része törve volt. A motorokban koruk miatt is 150...de inkább 180.000+ km van, tudok olyanról amiben 220.000+ is van.
Amúgy legutóbb Pakson láttam ezt az Ivt-t, szerintem oda vették meg.
Ha netán még megvan, ennyit megér. Ha nincs, ne is gondolkozz Ivt-ben, túlságosan le vannak lakva. Enyém is 2 autóból volt, Boti ex gépének is volt baja. Ami jelenleg még a piacon van az 800.000 és szerintem annyit nem ér. Gondolkozz inkább sohc 1.5 vagy Sohc 1.6 4g-ben. Vegyél valami szép állapotban lévőt, ami jó alap, aztán abba tegyél egy B18-at vagy dobj rá egy csigát.
...de ez csak az én véleményem.
Ilyen átalakítást még egy ismerősöm se próbált hivatalosan megoldani. Olyan van aki a 3as golfba hivatalosan beleiratta az 1.9pdtdi-t. Asszem Nyíregyházán csináltatta meg.
Amúgy az Audiba akarod a kovácsműhelyt belerakni?
Turboá!
Ma Szegedre menet a kiskőrösi laktanya és a soltvadkerti Mol kút közötti szakaszon ~50m-es gumicsíkokra lettem figyelmes....csak nem teszteltél valamit?
Egy komoly szívó D16-al elérhető lenne a 14alja is, volt példa D15-el is 14.0-ra, de az vitatható turbós D15-el lásd Bandi és Juhilaci féle 1.5 turbókat, ők 11s-et mentek, de ez utcai autóban, 12 simán meglenne.
A rendőr az olyan dolog ha akar, úgy is beleköt valamibe. Amikor engem igazoltattak, belekötöttek mindenbe, csak a motorra nem voltak kíváncsiak.
Nekem is Nippon dugóim voltak, hibátlanul működtek és tudtommal működnek is mai napig Igen, legtöbben azt a dugót használják D-sbe, ZC p29 Pm7 néven fut és nagyon korrekt az ára, minőségére az ismeretségemben nem volt még panasz.
B-re való átalakítás macerásabb, mert kell hozzá jó pár dolog még ami megdrágítja. Kapásból váltó féltengelyek és még pár apróság A papírozásra pontos összeget nem merek mondani, de ha jól hallottam nem olcsó, de lehetséges. Reális időnek tartom d16-al de d15-el is a 14 tetejét-15s közötti 400-at, bár ez sok mindentől függ. Ha B-ről lenne szó a későbbiekben, akkor szerintem, nem is B16-al kéne foglalkozni, egyből B18, minimum. A 14 alja elérhető lenne egy piszkált B16-al, de akkor inkább egyből B18 és azt piszkálva 13,5-ös idő is elérhető.
Szóval ha ilyen komoly szándékaid vannak és turbo szóba se jöhet, akkor ne nagyon cseszegesd a D-s motort, inkább spórolj és aztán egy B18-ba öld a pénzt. Én személy szerint vennék egy komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic-et. Abból átrakni a motort, sperres váltót, 282mm-es első fékeket stb....de ez csak az én véleményem.
A bepapírozás sem gond, van itthon amiben 1.8 van hivatalosan. Mindenképpen drágább egy D-st átalakítani B-sre, de az alapból 160le. Kérdés mi a cél? D-hez egy fokkal olcsóbb a tuning, de én személy szerint, D-s szívó tuningra nem igazán pazarolnám a pénzt ha később komolyabbak a szándékaid. Kapásból csigát neki. Ha hétköznapi használatra lenne inkább, akkor tökéletes az amit Bandi is mondott. Zc dugo, vtec swap....aztán jöhet a port, rugó, tengely...stb.
Boti anno elég jó időket futott a D16 coupe-val, vele érdemes interjút készíteni
A pilota egy lexus gs 450h-val megy a munkahelyére
A géphez meg GYALOG!!!!! mivel egész nap ül, úgy van vele reggel kicsit sétál, hogy ne legyen fekélyes a valaga a nap végére
Egy Saab 9000 turbónál találkoztam olyannal hogy balansztengely megszorult és a lánc az álló fogaskeréken átugrálva járt annak is hasonló volt a hangja , de ez csak nem az...remélem. Szelepfedél alá sem árt bekukkantani, mert veztengely is tud törötten járni, de még olyat is láttam hogy törött főtengellyel járt egy autó, igaz hangosan de járt
Amúgy első hallásra tényleg csapágy gyanús...de én már továbbmentem
Haver is közel 3barral fújja a tdi-t, hiába mondom neki dobja le azt a kinder geo-s szart, aztán valami normálisat külső wg-vel, de nem áll kötélnek
Amúgy kíváncsiságból, mennyi ilyen nyomásnál a beszívott levegő hőmérséklet?
Lexusban több hangszóró van mint az ibizában szelep Nem egy kategória a 2 gép. Lexus az pávázós, niggerezős, lövöldözős, csipegetős.....a seat bevásárlós
Áh cukrász vagyok, nem is tudtam, hogy a diesel is olyan mint a benzines
Nem is a csapágy a drága, hanem elviszi egy szerelőhöz, elkér x0e-t a munkáért, vegyen bele friss olajat, és ki tudja, nincs-e keresetkiesése azért mert letette 1 napra.
Eleinte nekem is furcsa volt, de aztán megszoktam. A lényeg fogjon mint állat, a többi nem érdekel A vicc, hogy most a szívó hondában ugyan az a szinter tárcsa van, mint a turbósban volt, de ebben gyári szerkezetel nem a NASA F1 racing. Sokkal durvább, akkorákat ránt, repül minden szanaszét Ezek szerint az F1 racing szerkezet gyengébb mint a gyári?!?!?!
Igazság szerint ezt élőben kellene hallani. nyitott mocitetővel lassan elindulna, mellette állva hallgatni, hogy tényleg a kuplungtól jön vagy máshonnan. Számomra is az az érdekes, hogy ennyien megnézték, áldásukat adták rá és mikor bekerül az autóba akkor szar.
Igen, ezt akartam írni, hogy nekem is rángat , meg füttyent, ha kis fordulattal akarok elindulni, de ez szinternél szerintem természetes, az is lehet rosszul tudom. Ráadásul nekem rugós a tárcsa, havernak fix volt, na az a halál
Néztem a videódat, hát ennek elég durva hangja van. Ha Szabinál és Wistleréknél is volt, tuti jónak kellene lennie. Lehet, hogy nem is az erőátvitelnél van a gond, hanem pl. bakok kivannak és ahogy mozog a motor valamihez hozzáér, vagy a bakok adják ezt a hangot? Lehet hatalmas baromságokat mondok, de ilyen nincs, hogy ennyi szakember kezében megfordult és mégis változatlan.
Pl. a Spec stage3 kísértetiesen hasonlít az F1 racing stage3-ra amivel jól megszoptam a f@szt. 0.5bar fölött 4-5ben csúszott végig, hiába volt szinter a tárcsa. Aztán leszedtem, felületek megigazítva és még így sem ért egy lyukas garast sem. Mai eszemmel ACT Xtreme alá semmi képpen nem adnám. Amit glo is írt, ha jó a szerkezet, rakhatsz szalvéta tárcsát is A sachc racing szerkezet sem egy horror ha jól emlékszem! mai eszemmel inkább vennék 80-100e körül egy komoly szerkezetet, mint 2x-3x le kelljen venni, szarakodni vele és még úgy se legyen jó.
Ezt csak addig tudjuk kormos kollégák fejéhez vágni, amíg el nem terjed az E95
Akkor majd kapunk, hogy nekik 2L-t eszik a 250ft-s E95-ből de PADLÓN!!!! Finoman és nőiesen autózva nem is eszik, hanem termel!
Elég szomorú, hogy ekkora differencia van az itthoni kutakon e85 téren. Én mostanában tervezem, hogy átállok rá, de ezek szerint csak reménykedhetek, hogy a környékemen fellelhető e85 jó is lesz, nem csak olcsó
Nekem múltkor egy 3"-os saválló csövet 1500ért varrt körbe awi-val egy csávó. szabályosan sokkot kaptam. akkor jöttem rá, hogy venni kellene egy awi-t.
Nem ismerem mi mivel kompatibilis az audinál, de pl. haveroméknak anno ha jól tudom Szabyk hozott Sachs racing kuplungokat a Tdi-kbe, azok elég komolyak. Sorra törtek a féltengelyek, aztán a 4. fokozatok, de a kuplung 1x sem csúszott még meg
Pont így jártam, mikor f@sz voltam és ellenőrzés nélkül feldobtam a kuplungot aztán csak pislogtam, hogy csúszik. Mikor levettem, láttam, hogy a szerkezet csavarok nélkül is felfekszik teljesen a lendkerékre. Szedettem a lendkerék széléből, aztán jó is lett.
Igen, így már nem olcsóbb játék, közel szint
Bocs, de akkor meg voltam keveredve, azt hittem a 3.6 árában mozog a 3.8 is, de akkor nem Anno nekem 500-at mondtak 3.6-ra, gondoltam a 3.8 se lehet sokkal húzósabb, de mégis
Az, hogy olcsóbb és több alkatrész van a japokhoz, az igaz, de mint minden más téren olcsó húsnak híg a leve. Kapsz te fillérekért ilyen olyan pl. futómű cuccokat amik aztán egy év alatt térdelnek. a minőségi alkatrész itt is drága, mondjuk akad olyan névtelen fos is ami elég jó minőségű ahhoz, hogy nyugodt szívvel be lehet építeni...de ritka.
Az alap géppel kapcsolatosan csak annyit, hogy én inkább venném a lelakottabb gépet olcsóbban, és a saját szám íze szerint, olyan futómű, fék, hajtás cuccokkal újítom fel, ami majd a kitűzött teljesítménnyel lazán megbirkózik, mint 2x annyiért egy olyat, ahol a gagyi utángyártott szarokra hivatkozva csapkodja a paraszt az asztalt, hogy márpedig minden zsír új a kocsiban és neki ennyibe van!!!! Ja és persze első női tulajtól, megkímélt, garázsban tartott, törésmentes 5. autónak használt szemünk fénye kihasználatlanság miatt fájó szívvel eladó.
jah bocs, félreértettem Én csak motor átalakítását számoltam, de így, hogy már értem, sem tudok írni összeget mivel attól is függ, 4-5 vagy esetleg 6.gen civic-be kerülnek a cuccok. Itt lehet akár 500.000ft különbség is generációk között. A másik ami az igényességet illeti embertől függ, mivel van akinek a disco kerék jön be, nekem nem. Van akinek kell a zene meg bőrrel behúzott elsősegély doboz..stb. én tudok ezek nélkül is élni. Én úgy gondolkodom bmw-ben, hogy vennék egy lelakott e30-at fillérekért és ebbe szereznék valami nagyobb sor6-ot vagy v8-at. Semmi futómű, fék, beltér...stb.
Hozzáteszem nem vagyok tisztában annyira a bmw árakkal, csak amit bmw-sektől hallok.
Mostani árakkal még pontosan nem számoltam, de ~500e egy Civic ~300-350le-re relatív igényesen + az autó, akkor ha magadnak építed. Ha nem....jön még egy csöpp munkadíj
Úgy értettem a megfordulást, hogy írtad a japo tuning olcsóbb mint a bmw, de egy bizonyos szintig pl.negy 338 v. 340 olcsóbban kihozható mint egy ilyen szintű pl. civic.
Jah, alfához is akadnak komoly cumók, csak győzze az ember megfizetni.
Most haverom a v6 gtv alfára hengerenkénti pillét szeretne, állítólag Schulek papának van valami megoldása erre
Nekem meleg állapotban 0.6-0.7barral voltak a legjobb 60lábaim és 1/4 időim. 2.1-es 60lábaim voltak folyamatosan. Hátsókat kicsit túlfújni.
Érdemes még a futóművedet is meglesni, beállítani.
Van aki emel a seggén kicsit, vékonyabb kereket rak hátra...stb.
Gumiról csak annyit, hogy annak is nézz utána milyen az adott gumi, mert ha te veszel egy keményebb pálya slicket, életben nem fogod felmelegíteni az üzemi hőfokra.